canım öyle diyeyim dış görünüşü Allah yarattı sıkıysa gül bu duruma yeme kilo kısmına gelince zayıflarda aynı toprağa gidiyor kilolu da en azından öldüysem de tok öldü desinler açlıktan ölmedi canı çekti yiyemedi demesinler 🤣🤣
Canım, bir insanı kilosu ya da dış görünüşü üzerinden yargılamak bana göre asla zekâ göstergesi değil. Tam aksine, empati eksikliğini gösterir. 🌸 İnsanların bedeni, hayat hikâyesinin sadece küçücük bir parçası. Kim ne yiyor, kaç kilo, nasıl giyiniyor… Bunlar kimsenin karakterini belirlemez.
Birinin görünüşüyle dalga geçmek insana gerçek bir şey kazandırmaz; belki anlık ego tatmini sağlar ama uzun vadede sadece kalp kırar. 💔 Asıl çekici olan şey özgüven, zarafet ve başkasına duyulan saygı. Bence herkes kendi gelişimine odaklansa dünya çok daha güzel olur. 💖✨