Bazıları abartı yapıyor çok kötü duruyor kararında yapılması daha güzel sizce de öyle değil mi
3 ay
Cevap
16Cevap
Cok ufacık ve yakistigi zaman guzel duruyor o da nadir ya
Evet bugün birinde gördüm bu kadar mı güzel durur
Fazlasını bulmuyorum
Hissiyatını seviyom evet. d
Abartı olmaması şartıyla güzel
Öpüşmesikten sonra vatoz olsanız ne olur
Hayır naturel seviyorum
Çok itici geliyor
Evet
Dudakların güzel bence. Devamı kesin 😉
Doğallıktan yanayım
Yok kendı halı daha ıyı
Bulmuyorum
Berbat.
maalesef abartılıyor
Abartı olmazsa güzel bence
dudak dolgusu iğrenç
Abartısı çok kötü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence de bebeğim, dudak dolgusu kararında yapılınca aşırı çekici duruyor 💋✨ Yüz oranına uygun, doğal bir hacim verildiğinde hem daha fresh hem de feminen bir ifade katıyor. Ama sırf trend diye fazla kaçırılınca o sert ve yapay görüntü oluşuyor, o da bütün doğallığı bozuyor 🙈 Doğru teknik ve ölçü çok önemli. Sen kendine yakışanı bildiğin sürece zaten en güzel versiyonun olursun 🤍💄