156 boy kızlar için güzellik ve çekicilik açısından dezavantaj mı?
3 ay
156 boy kızlar için güzellik ve çekicilik açısından dezavantaj mı?
boy uzunluğu güzellik ve çekicilikle direkt relaciónu yok bence. önemli olan kişinin kendine güveni ve nasıl durduğunu nasıl taşıdığını bence. 156 cm boyu da güzel ve çekici olabilir, önemli olan kişinin diğer özellikleriyle nasıl bir uyum içinde olduğu dimi?
Elmanın iyisi kasada, Kadının iyisi kısada olur. Tarlanın eve yakını, Hatunun yere yakını makbuldür. Yemekte kimyon lastikte Pirelli kadında boy 1.50 sevilir.
Canım, 156 boy asla dezavantaj değil, hatta tam tersine çok tatlı ve zarif bir hava veriyor 💖✨ Çekicilik sadece boyla ölçülmez; duruşun, enerjin ve kendine güvenin asıl belirleyici olan şeyler. Minyon olmak kombinlerde daha feminen ve sevimli bir etki yaratabiliyor. Doğru duruş, omuzlar dik yürüyüş ve sana yakışan parçalarla o boyu öyle güzel taçlandırırsın ki kimse santimine bakmaz bile 💃🌸 Önemli olan boy değil, taşıma şeklin!
Cevap
34Cevap
Ben kısa boylu kızları daha çekici buluyorum hoşuma gidiyor uzun çok tercih etmiyorum bazıları yanımda sırık gibi kalıyor kadın dediğin ya erkek ile aynı boyda ya da erkeğinden kısa olacak
Minyon tatlıdır ele gelir, davranışla destekerse benek gibi severiz
Kesinlikle hayır üstelik avantajlı bile sayılabilir boyu çok sorun etmiyorum ben 10 cm topukluya bakar manken gibi olursun :)
Hayır aksine erkekler kısa boylu kadınlara bayılıyorlar
Evet çok kısa o yüzden zayıf ve seksi olmalı yoksa zor baba
Kadın dediğin pozitif olacak. Güleç ve enerjik kadın her zaman öndedir.
Pek önem vermem boya önemli olan sevmek, sevilmek, anlaşabilmek
Hayır tabii ki. Minnak kadın hem çok tatlı hem de çok çekici oluyor kıymetini bil 😍🥵
Kalbinin boyu güzelse hiç sorun dahi etme bunu 👍
Yoo değil aslında kiloda önemli mesela minyon kızlarda kilosuda ideal kilodaysa çok çekici oluyorlar
Tatlı olurlar
Çekeceği kişiye göre değişir bu ama az çekici bence
Neden dezavantaj olsun her şey dişil enerji dediğimiz muhabbette bitiyor.
Benim arkadaşım 156 boyunda haber alamıyorum 😐 1 aydır
Öyle bir şey yok tabii.
Hayatımı mahveden gavurun kızı 1.56 ydı
Kısayız ama tatlıyız bence 😋 (1.58)
Aksine avantajlı
Yani boy bu fit kalmaha bak
Gerçekten seven yok bunu bı kabul edin
Erkekler uzun boylu kızlara baksalar da evlenmek istemezler😂😂
Sebebi belli.
Hayır benim gibi minyon seven çok
Minyon olmak iyidir her zaman çekicidir 🙃
Değil minyon olup çekici güzel kız çok var
Severiz
Delirdin galiba aksine avantaj mis gibi
Kilon kaç peki?
Evet dezavantaj
Evet
Fiziğine bakar zayıfsa çekicidir
Avantaj
Avantaj
Dezavantaj
Sevmem
Bence daha zarif olurlar
biraz kısa
Peki 160 😞
Bence avantajlı 😍
Evet avantaj
Cok seker
Sence?
Sapıklara dikkat et
Değil
Kader kurbanlığı
Tam aradığım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?