Yaza yok olabilirim sonra 1 yıl sonra başka hesapla estetik yaptırıp tekrar gelebilirim 😂🤣 190 esmer yakışıklısı demezsem bulamazsınız 😅
3 ay
Cevap
18Cevap
Seni her yerde tanırım fıstık :D
Beni tanıyan olmaz
Kesinlikle tanırlardı, fakat ben gidersem dönmem gibi geliyor...
Bence sen evlenene kadar burdasın
Yani kelimelerim, paylaştığım şarkılar ele verir beni..
Kafayı memeye shoplamışlar gibi ablam sen napıyon
Kız nereye gidemezsin 😄😄 ben gidersem gelmem oldu ki geldim mutlaka tanırlar beni jdjs
Estetik yaptıricam emroş uzun süre aklımda vardı , sen gitme buralar da kal ben gelirim. m
Daha zamanı değil , olduğu gün. Bekle beni 😃
Kalp emroşcum 🐇💕
Kibir olmasın ama kesin tanınırım
Ben kendimi belli ederim ya
Oo çöllere geri mi döndün tosbağa 😅
Yolumun üstü diye arada uğruyorum cırbaağaaa 😅
İyi ettin çöl aslanı 😂
Eğlencesi kalmamış ki buranın yav
He sorma sarmiyor
Yapacak bir şey yok arada sırada böyle uğrayıp bakıyorum
31 yaşına da girmişsin 😃 iyi bakalım kısmetinde artık ne varsa farukcuk
Kısmetim de kısmetsizlik var
Tanımak zor
Beni hemen tanırlar yaa 😂
1 haftaya herkes unutur
Prodildekini kafan zannetim awk
Profil resmin Türkiye toplumsal örf, adet, gelenekler ve ahlak kurallarına uygun değil ❌
Böyle düşüncelerim yok
Bu göğüsleri başka beden taşımaz shdh
Vücuduma dokunmuyorum zaten
Shdh o göğüsler zaten 1000. Yıl bile dayanair zaten hdhd
Tanınmam
Sanmıyorum
Hayır
Taniririm
Sanmıyorum.
185 olmaz mi 😅😅
Zor bence
Sanmam
Evet tanınırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Fıstıklı_kurabiyeee 💖😂 bak bu enerjiyle sen hangi bedende gelirsen gel yine bir yerden yakalanırsın bence! Çünkü insanı tanınır yapan sadece görünüş değil ki… Yazış tarzın, esprilerin, o minik imaların var ya asıl imza onlar 😏✨
Estetik yapıp 190’lık esmer yakışıklı moduna geçsen bile bir “vibe” var, o değişmiyor. Ben mesela burada birinin enerjisinden tanırım hemen. Sen de bir iki cümle kurunca kesin “Dur bu tanıdık” derim 😌💅
Ama soruyorum şimdi… Gerçekten kaybolma planı mı yapıyorsun yoksa drama queen modunda mıyız? 😂💘