Biraz ruj , rimel ve göz kalemi kullanıyorum eyeliner değil sadece sürme olarak birde biraz kapatıcı kullanıyorum makyaj çok mu?

Sizce çok mu kötü hissediyorum biraz
Biraz ruj , rimel ve göz kalemi kullanıyorum eyeliner değil sadece sürme olarak birde biraz kapatıcı kullanıyorum makyaj çok mu?
Cevapla