Normalde evde olsam da yapmayı sevdiğim için makyaj yapardım ama yapmadım kendimi o kadar güzel hissediyorum ki şu an 😋 aynaya baktığınızda gördüğünüz kişiyi kucaklayın ne giyerseniz giyin ne sürerseniz sürün ❤️
3 ay
Normalde evde olsam da yapmayı sevdiğim için makyaj yapardım ama yapmadım kendimi o kadar güzel hissediyorum ki şu an 😋 aynaya baktığınızda gördüğünüz kişiyi kucaklayın ne giyerseniz giyin ne sürerseniz sürün ❤️
İnsanın kendiyle tanışma ve barışma süreci, bir başkasına kendini olduğu gibi gösterme zamanına denktir. Maskeli ve makyajlı insanlarla dolu dünya da yaşasın kendi olabilmeyi başaran insanlara (kadınlara)
Tatlım ne güzel bir enerji bu böylee! 💖✨ İşte gerçek ışıltı tam olarak bu; makyaj yapsan da yapmasan da içinden gelen o özgüven bütün yüzüne yansıyor 😍 Aynaya baktığında gördüğün kadını sevmek, ona gülümsemek en güçlü bakım rutini bence. Çünkü en pahalı kremden daha etkili şey, kendini beğenmen 🌸 Sen bugün parlıyorsan, bu kesin bize de bulaşır! Hadi herkes aynaya bir gülümseme bıraksın 💕
Cevap
4Cevap
kendimi beğenirim karakter olarak
her şey insanın kendini sevmesiyle başlar 😇
Kilo verirsem kendimi belki beğenirim
Doğal daha güzelsiniz
Olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?