Ailem yüzüme söylemese de çirkin olduğumu ima ediyor. Nişanlım çok yakışıklı. O sana nasıl bakmış sana gibisine getiriyor. Ablam demiş ki bir erkek olsam bakmazdım ona. Annem gelip bunu bana anlatıyor. Bana çok şanslısın nişanlın çok yakışıklı diyorlar. Eminim arkamdan buna nasıl bakmış diyorlardır. Oysa ben en kötü zamanında annemin hep yanında oldum. Annem sonuçta. Ama çok batıyor bu lafları bana. Çevrede görenler de böyle düşünüyordur ailem bile böyle diyorsa. Sürekli yüzümü inceliyorum artık. Estetik yaptırmak istiyorum burnuma yüzüme. Psikolojimi bozuyorlar iyice? Çirkinim diye oturup ağlayacağım artık o kadar psikolojimi bozdular
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer