Ailem çirkin olduğumu ima ediyor? Psikolojim çok bozuldu?

Ailem yüzüme söylemese de çirkin olduğumu ima ediyor. Nişanlım çok yakışıklı. O sana nasıl bakmış sana gibisine getiriyor. Ablam demiş ki bir erkek olsam bakmazdım ona. Annem gelip bunu bana anlatıyor. Bana çok şanslısın nişanlın çok yakışıklı diyorlar. Eminim arkamdan buna nasıl bakmış diyorlardır. Oysa ben en kötü zamanında annemin hep yanında oldum. Annem sonuçta. Ama çok batıyor bu lafları bana. Çevrede görenler de böyle düşünüyordur ailem bile böyle diyorsa. Sürekli yüzümü inceliyorum artık. Estetik yaptırmak istiyorum burnuma yüzüme. Psikolojimi bozuyorlar iyice? Çirkinim diye oturup ağlayacağım artık o kadar psikolojimi bozdular

Ailem çirkin olduğumu ima ediyor? Psikolojim çok bozuldu?
Cevapla