Çevrem sürekli çok güzelsin diyor, bu güzelliğimi nasıl değerlendirebilirim ve kapanmaktan vazgeçmeli miyim?

Arkadaşlar ben çevremden hep çok güzelsin manken gibisin yorumu alıyorum. Kimisi diyo ayağın çok güzel kimisi diyo belin vücudun çok güzel kimisi yüzün çok güzel diyo yani baya beğeniliyorum sizce bunu kullanabilir miyim? Ama tek iki detay var ya da üç kapalıyım, zor bir bölümde okuyorum boyum 162

Güncellemeler
4 ay
Yaşım 22
Güncellemeler
4 ay
İşe mi çevirsem
Çevrem sürekli çok güzelsin diyor, bu güzelliğimi nasıl değerlendirebilirim ve kapanmaktan vazgeçmeli miyim?
Cevapla