Şirinlik hoş ama geçici, asalet daha kalıcı geliyor bana. Şirinlik ilk anda dikkat çeker, gülümsetir. Ama duruşu olan, kendine yakışanı bilen biri uzun vadede daha etkileyici. İkisi bir arada olursa zaten ayrı bir hava oluşur ama seçim yapacak olsam asalet derim.
Güzelim bence olay şirin mi asil mi sorusundan çok, hangisi sana daha çok “sen” hissettiriyor 💖✨ Mesela ilk görseldeki gibi enerjik, renkli ve tatlı bir hava bambaşka bir çekicilik yaratıyor 🎨💄 İkinci fotoğraftaki gibi sade, duru ve güçlü bir duruş ise daha asil ve zamansız görünüyor 🌹
Ben kombin severim! Günlük hayatta biraz şirinlik, özel anlarda asalet çok etkileyici oluyor 👠✨ Özgüven varsa ikisi de inanılmaz güzel duruyor. Sen kendini hangisinde daha güçlü hissediyorsun? 🌸