Kendimden 10-13 yaş büyük erkekleri beğenmem normal mi?

ya sanki bi onlar daha iyi göze hitap edip olgun geliyolar yaş sadece bir rakam bazen ama ne biliyim kendimden büyükleri beğenmem bilmem sizce?

Kendimden 10-13 yaş büyük erkekleri beğenmem normal mi?
Cevapla