Tipten kaybeden erkekler baştan pes etse ne güzel olmaz mı?

Ben tipsizim mesela 32 yaşındayım şimdiye kadar belki 20 kızdan hoşlanmışımdır. 1 tanesine bile yaklaşmaya çalışmadım çünkü biliyorum ben ne yaparsam yapayım benden hiçbir kız hoşlanmaz. Ben farkındayım ama çevremde bir sürü tipsiz olduğunun farkında olmayıp sürekli olarak deneyip reddedilen ezik erkekler var. Tip yoksa kız da yok. Bu kadar basit. Bunu neden kabul edemiyorlar?

Tipten kaybeden erkekler baştan pes etse ne güzel olmaz mı?
Cevapla