Ben kendimi güzel buluyorum ama karizmatik olduğumu zannetmiyorum sdghfahjs


Herkes evet ya da hayır demiş ben bazen evet bazen hayır hahahahahahahahahah bu bile moduma göre değişiyor
Güzelsin derler o yüzden güzel buluyorum
Güzel Bengin, fotoğraftaki çift tam “güzel + karizmatik” kombinasyonu gibi duruyor, sen de bence tam o tipsin belli ki 😏✨
Güzellik zaten sende var diyorsun, karizma da sonradan kazanılan bir şey. Duruşun, bakışın, konuşma tarzın, kendine güvenin… Bunlar oturdukça “karizmatik değilim” düşüncen yavaş yavaş yok olur. Kendini böyle rahatça güzel bulabiliyor olman bile başlı başına karizma sebebi bu arada 💅💕
Cevap
27Cevap
Hayır bulmam.
Allah'ın verdigiyim. Kimin neyi nasıl gördüğünü unursamam. Benim baktığım bana baksın yeter. Dünya duzelide karizmatik olanı da odur
Olduğum gibiyim.
Kendime etiketler takmayı sevmiyorum.
Doğalım, güvenilirim, uyumlu biriyim. Bunlar yetiyor bana.
Güzelim ama ultra güzelim de demiyorum. Sadece güzelim.
Güzel buluyorum ama karizmatik değilimdir yani sanmıyorum
Bu yaşıma kadar beni hiç yakışıklı ve karizmatik bulan kadın olmadı bu yüzden ben de kendimi öyle bulmuyorum
Yakışıklı ve karizmatik olduğumu söylüyorlar. Ama normal ve tatlı biri olarak görüyorum kendimi ☺️
Evet fena değilim
Doğalım diyelim
Daha çok insan sarrafiyim diyelim
Karizmatik bir insanım
Bazen evet bazen hayır
Elbette buluyorum
Evet güzel buluyorum
Yok bulmuyorum gayet normal bir insanım 😊
Çok yakışıklı değilim
Yaaani orta diyelim 🙂🌸
Çirkin ama karizmatiğim.
Yakışıklılıkla uzaktan yakından alakam yok
Hayır bulmuyorum
Buluyorum tabi benden bir tane daha yok olamaz
yakışıklı olduğumu söylerler berrin.
Buluyorum
Yess 👸🏻🧚🏻♀️
Hayır bulmuyorum
Karizmatik buluyorum
Buluyorum evt
Buluyorum
Evet
Tatlı buluyorum.
Evet 👌🏻
Karizmatiğim
Buluyorum
Hayır bulmuyom
Buluyorum.
Kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar