Makyajsız çok çirkinim , estetik yaptırsam mı yaptırmasam mı?

Makyajsız asla dışarı çıkmıyorum bu yüzden. Hayvan gibi dehşet güzel kızlar varken insan kendini iğrenç hissediyor. Hiç boşuna önemli olan iç güzellik falan filan zırvalamayin. Makyajla normal bir tip oluyorum ama böyle de insanları kandırıyor gibiyim. Estetik olmak istiyorum olunca da estetik güzeli denilecek laf edilecek ne yapmalıyım bilmiyorum

Makyajsız çok çirkinim , estetik yaptırsam mı yaptırmasam mı?
Cevapla