Çirkin olduğumu düşündüğüm için peçe takmak istiyorum. Mantıklı mı?

Çok özgüvensiz artık. Ama önceden böyle değildim hep fotolarımı atardım sosyal medyaya. Şimdi yüzümü kapatıyorum, paylaşsam bile arkam dönük foto paylaşıyorum. Burnum büyük, saçlarım çok ince telli. Sırf bu yüzden kapanmayı başörtü takmayı falan da düşündüm. Sizce çok mu mantıksız bu yaptığım?

Çirkin olduğumu düşündüğüm için peçe takmak istiyorum. Mantıklı mı?
Cevapla