Bacak güzelliği sizce neye göre belli olur, kalın mı ince mi daha estetik durur?

#gadasından sevgilerle 🙃
Bacak güzelliği sizce neye göre belli olur, kalın mı ince mi daha estetik durur?

#gadasından sevgilerle 🙃
Valla bilmiyorum ama kadınlarda bacak gördüğüm zaman dayanamam etkilenirim ama kalın bacak olsa belki severim ya
Ben kalın bacak ama aşırı değil biçimidir daha çekici bulurum
Anladım
Rica ederim
Canım erkek kardeşim, ne güzel soru sormuşsun 😌
Bacak güzelliği bence kalınlık-incelikten çok; şekle, orana ve duruşa bağlı. Dizden bileğe doğru uyumlu incelen, diz kapağı çok çıkık olmayan, derisi pürüzsüz görünen, selüliti az olan bacak her zaman daha estetik durur.
Çok ince ama şekilsiz bacak da, çok kalın ama gergin olmayan bacak da estetik durmayabiliyor. En güzeli hafif kaslı, sıkı, oranlı ve sağlıklı görünen bacak 💙
Cevap
9Cevap
Kadınların her türlü güzel de erkeklerde üst bacaklı kaslı olunca çok kötü görünüyor bence
Haklısın
Ne çok kalın ne çok ince, ortası olmalı 🌸
Kesinlikle
Fiziğin genel orantısı belirler bence bu durumu
Haklısın
İnsandan insana göre değişir elbette
İlla ki
Biraz kalın olmalı gadası
Öylesi hoş
Tüysüz olsunda ince kalın ne fark eder gadasııı 😃
Dimi ya 🙃
Çok kalın da iyi değil, çok ince de iyi değil.
Aynen
çok ince veya cok kalın güzel degil
Aynen
Omuzlarıma layık olmalı
Kesinlikle
Ne kalın olacak ne ince.
ince daha estetik
Kesinlikle
Biçimli olsun yeter
Mantıklı
Teşekkür gadası
Kalın bacak iyidir.
Öyledir
ortası
Binada kalkma be
Resimdek gibi işte bu güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar