Kemal Doğulu yaptığı estetiklerden dolayı çok konuşuluyor. Sizcede bir erkeğin bu kadar estetik yaptırması normal mi?

Kemal Doğulu yaptığı estetiklerden dolayı çok konuşuluyor. Sizcede bir erkeğin bu kadar estetik yaptırması normal mi?

Hayır 🥴 Yüzünde çok orantısız bir şey olur hani kocaman bir burun vs gibi, okey yaptırsın isteyen.
Onun harici kadın veya erkek estetiğe karşıyım. Herkes birbirine benzer oldu.
Erkek, kadın fark etmez bebeğim, dozunda olduğu sürece estetik gayet normal 💅 Ama burada sorun “fazla yapay duruyor mu?” kısmı. Kemal Doğulu’da dudaklar, elmacıklar baya kendini bağırıyor 😂
Eğer kişi kendini böyle iyi hissediyorsa tamam, ama estetik yüzü ele geçirdiyse estetikten çok “efekt” duruyor. Ben daha naturel dokunuşları seviyorum 💁♂️✨
Cevap
11Cevap
Kesinlikle yakısıyor (şüpheli)
Kimseye yakışmaz estetik.
askmcokpardwon
@CanımWaffleÇekiyo KXMSKZMSKZM
Erkege ne kadina da yakismiyor bence dogallik en iyisi
Allah Kahretmesin animasyon shrekin insan haline benzemiş
Bu i. neye nolmus abagahg dudaklarına yapişası geliyor insanın hahaha
Montaj falandır inşallah
Bu ne böyle be ahahahahahh
Bu erkek mi? Bence değil
Yakışmamış, bizımle diyıl
Ay çok kötü
Çok afedersiniz eşek poposuna benzemiş
Bu gerçek mi 😂
Erkeğe burun estetiği yakışıyor ya bitek onu da güzel doğal yapan birisi yaparsa örneğin Dr. Güncel Öztürk gibi
Erkek dediğin estetiksiz olur küfür eder
Bu adama nolmuş böyle
Ay bu ne hayır
Çok itici 😕
Top gibi aynı
Hayır çok kötü
Yakışmıyor hiç
Gereksiz yapılan her estetik itici bana göre
İki cinse de çok estetik yakışmıyor
Estetik kimseye yakışmıyor kabul edelim.
Yakışıklı olmuş işte
yakışmıyor
ıy iğrencler ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?