Kadınsı olmak, bakımlı görünmek neden hâlâ aşağılayıcı bir şeymiş gibi algılanıyor?

mesela a. ptal sarışın kavramı var kadın saçının yanıp kel olma ihtimalini risk olarak alabilecek kadar bakımlı mesela ama çok bakımlı olunca aşağılanıyorsunuz sanki bilinçaltında böyle bir ataerkillik var gibi geliyor

Kadınsı olmak, bakımlı görünmek neden hâlâ aşağılayıcı bir şeymiş gibi algılanıyor?
Cevapla