Dış GÜZELLİK Bu Kadar Önemli mi Çirkin Kadınlar Sevilmez mi?

Dış güzelliğe bu kadar kafayı takmış her bir yaratıktan nefret ediyorum çünkü bunu bir insan diyemez bunu söyleyen ne olduğu belirsiz bir yaratıktan başka bir şey değildir çirkin diye bir şey yoktur o kendisinin çirkinliğini kusmasından başka bir şey değil güzel olucak, bakımlı olacak, her gün kuaföre gidecek, güzel giyinecek, güzel kokucak, kibar olucak,/ beyefendi olucak, kıllı olucak ne kadar kıllı olursa o kadar erkektir Ne bu be biz sizin barbieniz ya da keniniz değiliz istediğimiz gibi giyinir istediğimizi söyleriz Sen bunu okuyan güzel insan kız ya da erkek kadın ya da adam fark etmeksizin sen biricik ve eşsizsin biri için kendine kötü tabirleri yakıştırma sakın Sen mükemmelsin karşındaki seni çekemeyen bir şeytan ondan uzak dur tamam mı sen bence her türlü mükemmelsin bunu sakın unutma olur mu Seviliyorsun her daim yanındayım ben senin sana kötü söz söyleyen karşısında beni bulur tamam mı gül bakalım gülmek sana çok yakışıyor 💕
Dış GÜZELLİK Bu Kadar Önemli mi Çirkin Kadınlar Sevilmez mi?
Güncellemeler
4 ay
Dış GÜZELLİK Bu Kadar Önemli mi Çirkin Kadınlar ya da erkekler sevilmez mi? Olucaktı sinirden düzeltmeyi unuttum sorry 🙏
Güncellemeler
4 ay
Gözlerim çok mu şişti acaba?
Dış GÜZELLİK Bu Kadar Önemli mi Çirkin Kadınlar Sevilmez mi?
Cevapla