Insanlar neden baskasinin begenisine gore degisip kendini oldugu gibi sevemiyor?

İnsanlar beden kendilerini kusursuz yapmaya çalışır. Yok şıram şöyle yok şuram böyle. Sen kendini güzel gördükten sonra kendine değer verdikten sonra başkalarının ne dediği be düşündüğü neden bu kadar önemli. Neden sizi siz olduğunuz için değer vereni değilde sırf değer vermesi önemsemesi için değişik değişik triplere girersiniz ki. İnsan neden kendini olduğu gibi kabul etmez de başkasının istediği şekle girmeye çalışır. Şöyle bakıyorum da ; gerçekten anlamıyorum insanları. Siz nasılsanız öyle kabullenin kendinizi. Kendinize değer verin ve kendinize bakın. Sırf başkası öyle böyle seviyor diye onun beğendiği şekle girmeye çalışmayın.

Insanlar neden baskasinin begenisine gore degisip kendini oldugu gibi sevemiyor?
Cevapla