Bazen dışarıdan güzel göründüğümü hissediyorum sizde de oluyor mu bu?

Nasıl anlatsam bu böyle aynaya baktım guzelim çirkinim yargısı değil. Mesela arkadaşımla konuşuyorumdur veya başka bir şey yapıyorum veya sadece boş bir şekilde bakiyorumdur o an kendimi görmüyorum ama güzel göründüğümü hissediyorum mesela dışarıdan şu an güzel görünüyorum diye hissediyorum. Bu böyle her zaman olan bir şey değil. Yani anlatamadım ama sizde de oluyor mu böyle 5sn falan sürüyor gidiyor

Bazen dışarıdan güzel göründüğümü hissediyorum sizde de oluyor mu bu?
Cevapla