Sürekli ‘makyaj yapmana gerek yok güzelsin’ denmesinden sıkılan tek ben miyim 😒?

Tamam makyaj zararlı anlarım ama her şekilde dile getiriliyor doğallık güzel benim yapasım var bazen abartılı makyaj yaparım bazen sade ya hiç keyfimin kahyası misiniz gerçekte bi şey demiyorum gülümseyip geçiyorum ama düşüncelerim bunlar bi iki dedin her seferinde niye deniyor sonuçta ben bunları makyaj yapmak için satın aldım bi kenarda dursun diye değil sonra tarihi geçiyor zaten bazen doğal takılırım bazen yapay ne var bunda

Sürekli ‘makyaj yapmana gerek yok güzelsin’ denmesinden sıkılan tek ben miyim 😒?
Cevapla