19 yaşında küçük göstermek çok kötü bir şey mi?

19 yaşındayım hayatım boyunca hep aynı sözleri duydum "küçük gösteriyosun". Başlarda sorun etmiyordum ama iş ortamında bile insanlar saçma sözler etmeye başladılar senin hakkında konustuk kimse 19 yasında olduğuna inanmıyor diye bu patavatsızlık nedir insanlarda arkamdan konustuklarını açık açık söylüyorlar. Bu duruma son vermek istiyodum ne kadar ağır makyajlar yapsam da büyük göstermiyodum saçımı boyamaya karar verdim ombre yaptırdım şimdi insanlar yaşımı gösterdiğimi söylüyolar ama normalde kıvırcık saçlıyım ombreli saç kıvırcık ile güzel durmuyo sürekli fön çektiriyorum çok zorlanıyorum bu durumu nasıl çözücem?

19 yaşında küçük göstermek çok kötü bir şey mi?
Cevapla