Neden herkes her şeyin en iyisini hak ettiğini düşünüyor?

Evlilik niyetiyle tanışıyoruz görünüşünü çok beğenmesemde diğer şeyler istediğim gibiyse devam ediyorum belki severim ya da o severde ilerleriz diyip ama aşırı güzel bir kız değilim çirkinde değilim ortalama bir kızım amma kafası kelleşmiş otuzlarındaki adamlar tarafından beğenilmiyorum bilemiyorum bunlar ne bekliyor neyle evleneceklerini sanıyorlar adriana lima mı barbara palvin mi bulacaklar

Güncellemeler
5 ay
Bunuda ağlayarak yazdım denemekten yoruldum cesaretimde kalmadı
Güncellemeler
5 ay
Kimse namuslu edepli bir kızla evlenmek istemiyor güzel olsun namuslu olmasada olur
Neden herkes her şeyin en iyisini hak ettiğini düşünüyor?
Cevapla