Kadın ve erkek güzellik algısı neden bu kadar farklı, sizde de böyle mi oluyor?

Mesela cok begendigim guzel bir kiz goruyorum agzim acik oluyor erkek kankama gosterince ne alaka ortalama ya da cirkin bile bulabiliyor guzel bulduklarimi ayni zamanda onun inanilmaz guzel buldugu kizlar bana guzel gelmiyor sadece kankama bagli degil genel olarak erkekler bizim guzellik algimiza cok uzak

Kadın ve erkek güzellik algısı neden bu kadar farklı, sizde de böyle mi oluyor?
Cevapla