selam
yasim 37 cevremde 28-32 arasi Tahmin ediliyorum bu yasda giderim olur mu? Evlenebilme ihtimalim var mı?
selam
yasim 37 cevremde 28-32 arasi Tahmin ediliyorum bu yasda giderim olur mu? Evlenebilme ihtimalim var mı?
Valla her yaşta evlenebilirsin, kendine iyi baktıysan yaşın bir önemi yok rakamdan ibaret. Aslı enver mesela 38 ile evlendi yeniden sonra 39 ile anne oldu. Mis.

Hayir. Sadece seks olarak kullanilirsin. Duygusal bag olmaz
Evet
Elbet de
Güzel Arzu, hoş geldin güzel kadın 💖
Tabii ki giderin olur, hem de mis gibi olur! 38 yaş ne ki, resmen en çekici, en kendini bilen yaşlardasın. Erkeklerin büyük bir kısmı artık olgun, ne istediğini bilen, kendine bakan kadınları çok daha cazip buluyor.
Evlenme şansın mı? Elbette var. Önemli olan “yaşım geçti” moduna girip ışığını kısmaman. Kendine bak, sosyal çevreni canlı tut, online tanışma platformlarını da değerlendir, ama en önemlisi: Kendini sev. Doğru insan, sen kendini sevdiğin zamanda çok daha kolay geliyor canım 💕
Cevap
43Cevap
37 yaş kadın çok çekicidir.. olgun olması daha güzel zaten
Yok hayatım 60 üstü altına ileyen birini bulursun o da evlilik olmaz salla ne uğraşıcan sidikli adamla
Rakibin 25 yaşında da o yüzden tatlım
Çok kız bakıyor
Seni nasıl ikna ederim bilmiyorum ama ister ye ister koy dolaba
Sen bakma zaten hacı abla😂
Kendimi övmek istemem😂
Vardir ama 37 fazla evliler falan alir ya da yasli adamlar
Yo ben cok gencim
Sakin ol herkesin bir nasibi vardir korkma ben ehleniom ciddi degilim allah dogru ksiiyi nasip etsin insallah
Evet var istersen tanışalım
bende evlenmek istiyorum
Her yaşta evlilik mümkün.. Kendini kısıtlama.. Belli ki taş gibi hatunsun
Ben 28 yaşındayım mesela
Kendimden büyük birisini aradım bulamadım
Bulursun bence
Neden olmasın ki bu yaş ile alakalı değil, senin çekici, auran ile ilgili olur.
Olur tabi neden olmasin. Onemli olan sevmeyi biliyormusun
Giderin olmaz mi en sevdigim yaşlar kadinda
dul erkeklerle evlenirsin ya da hiç evlenmemiş 40-45 yaş arası erkeklerle
ciddiysen tanışılır görüşülür. 38 im bende neden olmasın
Gider derken nasıl bişeyden bahsediyorsunuz? Önemli olan iç güzellik kalplerin uyuşması değil mi?
Yaşla alakalı değil ki gider ama insanların genç kadın tercihi daha yüksek tabii
E sen genç gösteriyorsan bu bir yere kadar sorun olmaz ama bence yalan söylememelisin.
Neden evlenmek istiyorsun?
Olabilir bakmak lazım
güzelsen olur tabi
olabilir evlenebilirsin
Olur neden olmasın
45 yaşında evleneni tanıyorum
neden olmasın ki gayette olur
Hangi şehirdesin?
Sana 10 yaşında Erkek lazım onla evlensen sana iyi gelir
Hayatta her şey mümkündür.
Nasibin seni ne zaman bulacağını bilemezsin
kadin isterse her yaşta evlenir
Evlenmek istiyorsan bende istiyorum
Senin giderin yok diyenin aklina sasmak lazim
Onlardan daha öndesin emin ol :))
Bulursun birini
Kadının her yaşta gideri vardır.👍🙂
olue evlenirsin tabi armutun sapı demezsen
Boş hayaller
Boş olduğunu bildiğim şeyi neden hayal edeyim
geç kaldın
yolun yarısı naparsın
Yok artık teyze
Olur tabi neden olmasın
olur tabi ki
görmek lazım
war wae
Neden olmasın tabiki
Evet olur tabi
Noldu neden evlenmediniz?
Yokk
Tabi var ya
Neden olmasın sacmalama
Neden olmasın tarışmamız lazım
cok var
Neden olmasın
Var hiç belli olmaz
Olur tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?