Güzel olduğum için o*ospu damgasından nasıl kurtulurum?

18 yaşındayım. Bu zamana kadar hiçbir erkekle ne konuştum, ne arkadaşlık ettim ne de arkadaşlıktan öteye gittim. Eskiden çok çirkin ve özgüvensiz bir kızdım, bakımsız falan değil, bas baya çirkin. Bu yüzden çok kompleks yapardım, kilomu, burnumu, yüzümü, çenemi, oramı buramı. Covid gelip, maske takmak zorunlu olunca dünyalar benim oldu. O çirkin suratımı saklıyordum, ama bu zorbalığa, ve aşağılanmama engel olmadı, ailem bile tipime laf ediyordu. Erkekler bile senden daha güzel diyorlardı yüzüme yüzüme… Okulu bıraktım, işe girdim, depresyona girdim, ama inat ettim, parayı basıp ben de güzel olacağım, hayatı bir kere yaşıyorum bari güzel yaşayım dedim. Biriktirdim biriktirdim, aynı zamanda entelektüel olarakta kendimi geliştirmeye çalıştım, kendime bakmaya çalıştım, estetik yapacak yaşa gelince de yaptım. Şu an eski halimden eser yok, gerçekten güzel bir kızım. Estetik yaptığım belli değil, yüzüm güzel, orantılı, vücudum kum saati şeklinde hafiften balık etli. Öyle güzelim diye egolu falan da değilim zira geçmişimi unutmuyorum. Artık daha özgüvenliyim, daha çok çevrem var, eskiden kimse yüzüme bakmazdı, şimdi arkamdan ayrılmıyorlar. Sıkıntı şu ki, gelen geçen benim hakkımda “bu kız herkese vermiştir, gtü başı ayrı oynuyor, yatağa atmak zor olmaz” tarzı şeyler diyor. Bana yazan erkeklere yüz vermiyorum, konuşmuyorum diye adımı o*ospuya çıkardılar. O kadar kötü hissediyorum ki kendi halimde bir kızım adımı kirletiyorlar…

Güzel olduğum için o*ospu damgasından nasıl kurtulurum?
Cevapla