Herkes güzele/yakışıklıya bakıyor diyip özgüvenini düşürenler soruma bakabilir mi?

Sorularda hep şunu görüyorum; sadece güzeller/yakışıklılar seviliyor diğerleri sevilmiyor diyorlar. Güzellik/yakışıklılık kime göre neye göre? Herkesin beğeni algısı farklı. Misal benim yakışıklı bulduğum birini başkası yakışıklı bulmayabiliyor ya da başkasının yakışıklı dediğini ben yakışıklı bulmuyorum. Güzellik genellenebilir bir şey değil bence. Kimisi sarışın mavi gözlüyü beğeniyor, kimisi kara kaşlı kara gözlü beğeniyor yani. Bence her insanın bir güzelliği var ve illa ki herkesin beğeneni de olur, beğenmeyeni de olur. Ha kimisini beğenen daha çoğunlukta olabilir kimisinin daha az olabilir ama sonuçta 1 kişiyle evleniyorsunuz önemli olan onun beğenmesi ve sevmesi. Nasibiniz her kimse sadece o kişinin beğenmesi ve güzel/yakışıklı bulması yeterli. Benim düşüncem bu.

Herkes güzele/yakışıklıya bakıyor diyip özgüvenini düşürenler soruma bakabilir mi?
Cevapla