Çirkinsem beni böyle yaratan tanrıya niye sığınayım ki?

Niye verdiği her şeyi kabul etmek zorundayım mesela cirkinim diye evde kaldım bence Allah’a sadece güzel yaratılan insanlar inansın onlar sadece bu hayatı yaşıyor bende anca bakmaya gelmişim Allah’a hiç bir zaman inanmayacağım git gide nefret ediyordum bu hayattan
Çirkinsem beni böyle yaratan tanrıya niye sığınayım ki?
Cevapla