Erkekler gerçekten kadınlara göre daha mı çirkin, yoksa sadece bana mı öyle geliyor 😂?

Benim tamamen şahsi fikrim lutfen bunu saldırgan görmeyin. Kadınlar bu dünyada gördüğüm en güzel varlıklar olabilirler inanilmazlar. Sonra erkeklere bakiyorsun sümük gibi kadın varolurken erkek ne hani pauahahha. Neyse sadece ben mi böyle düşünüyorum katılan var mi

Erkekler gerçekten kadınlara göre daha mı çirkin, yoksa sadece bana mı öyle geliyor 😂?
Cevapla