Haksız mıyım sizce huylanıyorum artık?

Ben bu durumda olsam inanın boşanma durumunda olurdum aşşağılanırdım bi kadın olarak eşim iş olmadığı zaman dişini fırçalamaz bu hafta full evdeydi ne diş fırçaladı ne başka bişey sadece işe gideceği zaman sabahları fırçalar onun dışında tatil izin günleri fırçalamaz bu sabah kahvaltısında sofra hazır masada oturduk yiyoruz o sırada hapşurdu hep ağzındakiler etrafa yayıldı bende oha deyince başladı tartışmaya. Ben demiyorum evin içinde full bakımlı geziyorum diye ama en azından kişisel temizliğimi yapıyorum gerçekten bu durum mide bozucu hal aldı böyle olunca huylanıyorum haksız mıyım
Haksız mıyım sizce huylanıyorum artık?
Cevapla