Boyu sorun etmeyin. Boy çok mu önemli. Kesin bu o takıntılı 😂😂
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
5 ay
Kendi boyumda da oldum benden uzun kişiye de oldum babasından istedim bu ne cesaret diyo millet. Dedim napim günah bisey yapmadım sonuçta, kıza yazmadım adam gibi babasından istedim
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
5 ay
Öyle kızlara aşık olunmaz çünkü egoları arşa çıkmış vaziyette dolanıyorlar
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
5 ay
Kafadan manyak oluyorlar bence seks yapmayı da bilmiyorlar
Erkekler Ne Diyor
180 kizdan uzak dururuz.
1.87'yim.
1.80 üstü kız (yolda karşılaştıklarım hariç) denk gelmedi.
Yani tanışmadık ki aşık olayım.
Boyu sorun etmeyin. Boy çok mu önemli. Kesin bu o takıntılı 😂😂
Kendi boyumda da oldum benden uzun kişiye de oldum babasından istedim bu ne cesaret diyo millet. Dedim napim günah bisey yapmadım sonuçta, kıza yazmadım adam gibi babasından istedim
Öyle kızlara aşık olunmaz çünkü egoları arşa çıkmış vaziyette dolanıyorlar
Kafadan manyak oluyorlar bence seks yapmayı da bilmiyorlar
olur ben cok oldum.
Gerçekten mö
evet
Boylarınız kaçtı
ben 191, onlar 170-188 arasi
188 kızı sevdin mi
Olur, oldu.
İyide oldu.
Boylarınız kaçtı
73’e 85
Niye onlar insan değil miiii
Sen hiç kendi boyunda kıza aşık oldun mu inşallah oldum dersin
Cevap versene
Herkese kopyala yapıştır aynı soruyu sormuşsun sana ne cevap vereyim ben
Hepsinin cevabını merak ediyorum
Çoğu uzun erkeğin cevabını merak ediyorum
Olur niye olmasın? Öyle saçmalık mı olurmuş?
Sen hiç kendi boyunda kıza aşık oldun mu inşallah oldum dersin
Olmuştum zamanında.
Boylarınız kaçtı
Ben 185 o 183
Doğru mu söylüyorsun ay Allah razı olsun
İnşaallah onu çok sevmişsindir
O da beni seveydi iyiydi ama olmadı. Neyse geçmişte kaldı.
Sen onu çok sevdin mi onu söyle de içim rahat olsun
Evet
İnşaallah kısa boylu hiçbir kızı asla ve asla sevmediğini söylersin
Bokunu çıkarma, tamam
Şöylede için rahat olsun
sen şöyle tenhaya gel bakayım
Sen hiç kendi boyunda kıza aşık oldun mu inşallah oldum dersin
Bulamadım o boyda birini
Olur ama erkek te aynı boyda olmalı
Ben gördüm kadın 185 civarı eşi de 170 😂
Ben kısayım 180 fazla gelir bana
Çok iyi oluyor be ağa fizikleri
Arzuladım aşık olmadım
Ben bir 82'yim eski sevgilim bir 84'tü
Sevdin mi onı
Başta evt
Neden olmayım düşerim
Sen hiç kendi boyunda kıza aşık oldun mu inşallah oldum dersin
Oldum
Boylarınız kaçtı
Ben 185 o 183
İnş onu çok sevmişsindir
Sevdim niye böyle dedin ki
Çünkü erkekler çok cüce kız sevdiklerini söylüyorlar psikolojim çok bozuldu
Senin boyun kaç ki
181
Saka yapıyorsun eee seni sevmediler mi
Sevmediler allsh boyu uzunn olupta kısa boylu kadın seven tüm erkeklerin blasını versin
Cevap vermedin
Bende uzun boy çok seviyorum
Nerelisin ki
Yazmiycan mi
Sence nereliypm
Karadeniz bolgesi
Kürdüm ben
O da güzel
Evlenmeyi düşünüyor musun
195ım 180 ustu var mı?
Demin de sordun şikayet ettim seni
1.80 üstü kız var mı ki
en byük çekicilik
sende boy kaç
g e r ç e k m i s i n n
182
kğ kaç
benim boy 1.83
Olur niye olmasın
Oldumu onu söyle
Oldu
Boylarınız kaçtı
1.84 benim 1.81 kızın
Olur olur
Oldumu hiç onu söyle
Niye olmasın neden takintilisin sen bu kadar her erkek uzun kız ister hatta
Sen hiç uzun boylu kıza aşık oldun mu
Benden uzun denk gelmedi
Sen hiç kendi boyunda kıza aşık oldun mu inşallah oldum dersin
Evt
Boylarınız kaçtı
olur ya
kaçın
Aksine ben uzun istiyorum
Çok uzunmuş one ya
Neden olması in
Çünkü cüceleri çok seviyorlar
Seven sevsin boş ver
Sende hep kısalara aşık oldun değil mç
Kimseye olmadım
Aa neden kş
Uygun biri yokmuş demek ki
Nasıl bir kadına aşık olursun sencd
Aşık olacağın hayslşmdd kş kadını hem dış görünüş ve iç görünüş olarak anlatır mısın
Bakımlı ve hayattan zevk almasını bilen ilk izlenim için yeterli
Boy olarak?
Kendi boyunda kız mı istiyorsun yoksa illede cüce mi olsun
Uzun olabilir
Aa gerçekten mi uzun kız itici değil mi sana göre
Değil , ama çok takılmıyorum boya
Erkekler diyor ki kız benim kadar olunca itici oluyor diyorlar
Sans senin kadar kızlar askerlik arkadaşı gibi gelmiyor mu
Gelmiyor , tam aynı olmasını istemem zaten topukluyla filan geçer. Beş on cm kısa olması yeterli
Boyun kaç ki
180-185 kız istemiyor musun
1.87 yani 1.80 olabilir işte 1.75 üzeri ideal
İyi çok sevindim
Neden ki
180 kız beğenmene sevindim
160-170 kız seviyorum dememene çok sevindim
Olmam