Kızları Her Zaman Çok yakışıklı erkeklerden mi hoşlanır?

Yoksa insanın içine mi bakar onu sevip değer vermesine mi yoksa yakışıklı olmasına mi. Herkes için geçerli degidlri tabi ama şuana kadar tanıdığım çoğu kız böyle yakışıklı değilse düşünmüyorlar bile kimiside yakisikli olması önemli değil deyip herhangi bir seçimde yakışıklı olanı secerler
Kızları Her Zaman Çok yakışıklı erkeklerden mi hoşlanır?
Cevapla