AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
103Cevap
Cüce isteyecek halleri yok, haklılar
Uzun kız tabiki ayrıcalık
locabet ile ilgilenir misiniz 6000tl deneme bonusu var?
Uzunlar kise sevince kisalarda uzunlarami bakiyor demekki 🤷
Kısa bir erkek olarak şunu söyleyeyim absürd boy farkını hoş bulmuyorum iki cinsiyettede
Çoğu erkek uzunluğu güven ve estetikle bağdaştırıyor
Bende 1.55 olup 1.90 1.80 istiyorum
Ben 1.78’im 🙂
Tercih meselesi ama güven boyla sınırlı değil
Kadınların uzun erkek istemesi ile aynıdır
Ben istemiyorum
Sen neden kısa istiyorsun
Goz goze gelmek için uzak mesafe ilişkisi mi yasim
Şaşırttın kadınlar hep uzun ister
Yok ya aynı boyda iyidir
Boyun kaç?
172
Wooow baya iyi
senden kısamı ı sanki :D
sayılır
Sende uzun boylu bul kendien
Kısa istiyorum
Besiğe koyda salla o halde 🤣
Ahahahah
🤣🤣
1.87’yim tipimde iyi konuşmak istersen konuşalım
Uzun erkek istemiyorum ama eminim yakışıklısındır allah sahibine bagıslasın
Uzun değilim bence tam idealim bak yorumlarda genelde 1.90 demişsin istiyorlar diye o kriterde bile tam değilim ve bence sende güzelsindir şimdi merak ettim tanımak istedim be 😄
190 isteyenler diğer kızlar lcşsşdşcş ben 175 istiyorum uzunsun bence baya
Yokbe onlarda aynı 1.55 kızla sevgiliydim eski sevgilim boyum gayet uzun diyordu o 1.90 sosyal medya algısından hep
Anlamadım
183 üm benden uzun kimse ile cikmadim hep kısalar ile çiktim ve ilişkilerim cok güzel idi kız senden kısa olsa cok hoş bir hise kapiliyorsun
178 kısa mı? Senin aklın kısa mı meraktan soruyorum?
178 ortalamadan biraz uzun ama benim boyuma göre çok uzun değil örneğin 155 kızların bile yanında 190 erkek varken bana 178 kısa kalıyor
155 190 ilişki normal mi sence? Erkeğin aklı kısa olmasın önce.
Bence de normal değil ama 190 erkekler 150 kız seviyor 170 erkek uzun seviyor bu zıtlık garip ondan bahsediyorum
İnsan yoksun olduğu şeyi karşıkinden beklermiş. Baba sevgisi görmeyen kızların kendisinden 20 yaş büyük erkeklerle sevgili olması, ya da anne sevgisi görmeyen erkeklerin kendisinden 10 15 yaş büyük kadınlarla sevgili olması gibi.
Mantıklı
kisa kizlar da uzun seviyor
Evet ben kısa seviyorum
uzun daha iyi degil mi
Yok ya göz göze gelelim istiyorum bi 5 cm uzun olsa yeter benden
sanki daha uzun olsa bakmican
uzun erkeklerde kisa seviyor
Evet işte çok garip
Bu kesinlikle ben 😁
183üm 170 çekici geliyor bana
Eski sevgilimle aynı boydaydın
neden ayrıldınız
Bende 1.55 olup 1.90 1.80 istiyorum
165 alti cok bana uymuyor
Neden
Boyum 185
Sana 175 lazım
Gibi
Bende 1.55 olup 1.90 1.80 istiyorum
Gibi mi en az 175 lazım demen gerekiyor
Çocuklarını düşünüyorlar kfkfmfkd
Ahahahah şsisşşfcşşf ben cocuk yapmayı dusunmuyorum yoksa ben de uzun erkek bakarım cocugum için şsşsşşfşf uzun erkek olsaydım kısa kızla evlenmezdim cocugum uzun olsun diye
Ben uzunum 165-170 seviyorum
Kaçsın
188
Çok uzun ya
Yok bee benden uzunlar var
Bence cok uzun
Pardon dev boyunla 165-170 kız ne alaka
Ben 1.74'üm ama 1.60 falan seviyorum...
Tabi ki istisnalar da vardır
Ondan ziyade kendime daha çok uysun istiyorum uzun olmasın. Sonra Yağmur Atacan ve Pınar Altuğ gibi oluruz. :D
Ahahahaha evet bu da onemli ama sevdikten sonra sorun yok
Seven kalmadı ki bu devirde bence.
Ah ulan
Yak bir sigara :D
Ahhahaah kullanmıtorum
161'im 180 üstü adama hiç bakmadım masal okuyor abi bunlar 😂😂 davul bile dengi dengine demişler
seviniyor derken
Yani uzunsun ne güzel diyorlar bırakmıyorlar
155 desende öyle olacak ki uçan kuşa yürüyor erkekler
Evet ama ben 190 erkekle olmak istemem mesela
instanı versene bende istek atayım madem
Sen kaçsın
179
E kısa değilsin ki
e tamam ver ekleyeyim
Bende 1.55 olup 1.90 1.80 istiyorum
Ben 1.80 1.55 kizlar hoşuma gidiyor
Ben öyleyim
Allah sahibine bağışlasın
Sahibi yol
Daha kötü
E manken gibi duruyor ondan
Alakası yok minyon iyidir
Var öyle her çeşit insan
Ayy doğru diyorsun şans işte
Valla ben kisa seviyorum
Uzunum ayırmam kısa uzun severimm
Boyun kaç ki?
Çoğu uzun seviyor aslında
Beşlikten geçmek için
İnsan kendinde olmayanı severmiş
Herkes kendinde olmayana hayran kalır
Uzun kızlar daha cool, çekici geliyordur ondan
Görü yere yakına güvenmeyin
Bir de kapalı olacak dininde insanların elinde olmayan özelliklerine laf etmek mi yazıyor
Müslüman herkes için geçerli bu. Sırf başım kapalı diye daha fazla farz diye bişi yok her Müslümana eşit derecede var kapalı diye ayırma
Sana süslüman desek daha iyi olur
Bi boş ver oe
Sg.
Kısa kızlarda uzun erkek seviyor
Bende 1.55 olup 1.90 1.80 istiyorum
Canım benim umarım bulursun
Uzun candır uzun hayattır
Bende 1.55 olup 1.90 1.80 istiyorum
İnsan hep kendinde olmayanı arar.
Garip geldi tam aksini duyarım genelde
Kız dediğin kısa olur essek
At gibi kadın demek için
Yanımıza daha iyi yakışıyor
Nasıl
Uzun boylu kız daha güzel duruyor yanimizda
Niye sevmeyelim
Sevin sevin ben de sizi seviyorum
Teşekkür edem
şu an hoşlandığım kız benden uzun
Süper kaç kaç boyunuz
1.78 im ben o daha uzun
süper
186 yım tercihim 155 maksimum 165 ten yana
Ben öyleyim
Bende 1.55 olup 1.90 1.80 istiyorum
Evet profilinde gordüm fizigini. Tam ideal hayallerini kurdugum kadin fizigi bu iste hahaha
ayakları da büyükse olabilir :)
Eğilmeden yalamak için 😃
185 im ben 165.170 seviyorum genelde
Yoklukta mısın
Ne güzel işte
172 uzun değil
Kadın boy ortalaması 162 olduğu için 172 bir kadın uzundur aynı erkek boy ortalamasının 176 olup 186 bir erkeğin uzun olması gibi
Herkesin düşüncesi farklı olabilir.
Bu düşünce değil bir istatistiktir bilimsel ortalamanın 10 cm üstündeyim ve biri gelmiş bana uzun değilsin diyor gerçeklere mi inanacağım sana mı
190 bir kız gelse yine de uzunum mu diyeceksin daha saçma çok az şey gördüm. Uzun boylu değilsin ortalamaya göre uzunsun sadece.
Ortalamaya göre uzunsun demek de uzunsun demektir zaten şeşdşfşf 190 kız da uzun ben de uzunuö ona bakarsan 190 kız da 2.10 boyundaki bir kadının yanında uzunum demesin o zaman çok saçma düşünce yapısı kusura bakma ben de uzunum onlar da uzun
Demeyecek tabii ki. Kime göre neye göre diyoruz biz buna.
Böyle düşünürsen kimseyi uzun veya kısa bulamazsın boş işler önemli olan ortalamaya göre uzun olmak ben sokakta çoğu erkekle aynıyım demekki uzunum bu kadar basit
Boş iş dediğin şey kıyas istatistiği zaten yani 2 saattir savunduğun şey. lise terk falan mısın kızım.
Tercih meselesi
Bilemiyorum
Yalan.
1.74 falan olursa kız bana uyar efso olur
ne alaka
Tercih meselesi
Kişiden kişiye değişiyor
Onun tericidir
Kompleks sanirim
Kısa kizlarda uzun seviyor aslında
Hayır uzun erkek pek olmadığı için
Bende 1.55 olup 1.90 1.80 istiyorum
İyi
Anan kara xkekxdkdkd ananbeyaz xkekdkds
Beyaziştan
😂😂😂
Öyle cidden