Sakal uzarken bu kadar rahatsızlık hissi normal mi?

Normalde de uzun zamandır en az 5-6 numara olacak uzunlukta sakal uzatıyorum, ama bu kez Kürt erkeği olduğum tam belli olsun diye biraz daha uzatıp avuç içime gelecek kadar uzatma kararı aldım ve aşırı derecede anlam veremediğim bir rahatsızlık hissi hissediyorum. Bu normal mi?
Sakal uzarken bu kadar rahatsızlık hissi normal mi?
Cevapla