tek başına bıyık olunca sanki yüzünde unutulmuş bir tüy parçası var gibi duruyor


Bıyığı olan bazı erkekler karizma patlaması yaşarken bazılarında ise yan komşunun eski halısı gibi duruyor 😅 hafif kirli sakal ve bıyık idealdir her şey dozunda olmalı
https://share.google/d6l6mQa99m309zEhz
Bunun gibi mi mesela 😅
Nesilleri tükensin 😅
Yokolsunlar😅
Teşekkür ederim 😇
Rica ederim 😇
Helal olsun be konuş.. evet çok iticiler (bıyığı yok)
Hahaha😅 kesinlikle sadece bıyıklı birini görünce içimden geçen “ööğğ 🤢🤮
Yürüyen adalet 😅 sdfsdf
😅eyvallahh
Teşekkürler :D
Rica ederim😇
Güzelim, bence bu tamamen zevk meselesi! 😊 Kimileri bıyıklı erkeklere karizma katıyor diyor, kimileri de sade bir görünüme daha çok bayılıyor. Eğer sadece bıyık varsa, dikkatleri fazlasıyla oraya çekebilir, bu yüzden bazılarımız için göze fazla gelebiliyor tabii. Ama bıyığın tarzı ve kişinin genel havasıyla birleştiğinde çok dengeli ve havalı duranlar da yok değil! 😍 Bu tür şeyler kişisel tercihler işte, herkesin zevki kendine. 💃
Cevap
26Cevap
Olur mu öyle hiç ya benim babama bıyık çok yakışırdı.
😃 Baban hariç diyelim🌺
Yani tercih meselesi tabi kimseye öyle yapma şöyle yapma diyemeyiz. Kendi beğendiğini yapıyor herkes
Bıyık mı ıyyy hiç sevmem itici ne kelime dibi dibi şuna bak🤮
bıyık hiç kimse de güzel durmuyorr anlayın şunu aa
Takma bıyık gibi dimi kdkdkf ama bu herife ne yapsa yakışır xd
İtici demeyelim yine de.. Kirli sakalla olunca itici değildir bence..
Birazdan tras olcamm biyik birakiyim de gor...
E yani bu görseldeki gibiyse evet bence 😅💞
Bıyığı kendime hiç yakıştırmıyorum alışık olmadığımdan büyük ihtimal garip geliyor.
Görseldeki gibi yakışmıyor tabi ne oldukları belli değil ama bıyık erkeğe bence karizma katıyor
Kameraya bakmayarak fotograf çekinenler kadar degil
İtici ama dövmeler şirin yapmış kenar süsü gibi 😂😂
Evet çok itici
Ayrıca detaya katılıyorum 😃😄😆
Bıyık sevmem ama sakal gerçekten yakışıyor bana
Sadece bıyık
at başına kelebek konmuş gibi asdfasd
😅😅
Sadece bıyık ise itici duruyor evet.
Fakat hem bıyık hem sakal olunca makyaj niteliği taşıyor.
Evet hoş değil bence de
Yakışan da vardır ama canım bir erkeğin makyajı diye boşuna dememişler. 😁
Erkek dediğin sakallı olur sadece bıyık ne bileyim 🤭
Evet yaa hem yaşına yaş katıyor hemde tipini bozuyor. Yakışan kimseyi görmedim bu zamana kadar
Bıyığı hiç sevmem erkeklere yakıştıramıyorum.
Yakışana yakışıyor şimdi
Çoğu öyle evet. Ben fazla sevmem.
Bıyık herkese yakışmıyor
maalesef yakışmıyor herkese. yaş almak lazım sanırım oturması için
Herşeyden önce temizlik şart
Bazılarına yakışmıyor
Buna kızlar cevap versin beni erkekler ilgilendirmez kızlar ilgilendirir 😎
Kirli sakallı olsun cnm🙂
Sade bıyık olunca aşırı saçma duruyor gerçekten
Hepsinde itici durmuyor
Kirli sakalla kötü sayılmaz bence
Evet çok itici
Bıyık bende sevmiyorum hjshjssj
İtici ve kabadayı görünüyorlar
Evet çok itici
Bende sevmiyorum.
Bıyıklarımı kesersem bebek poposuna dönerim
Bazıları evet 😅
Bana yakışır
Evet itici
Kadir inanır
Hilal bıyıklı bozkurtlar hariç
Beni çok bağlamıyor
Bence de
Yooo
😀😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar