Kadınların tipe ve boya baktığını neden kabul etmiyorsunuz?

Bakın çok basit bir mantık, bir kadın ile tanışmak istediniz ve kadının da 2 seçeneği var ya kabul edecek ya da reddedecek dimi? Peki neye göre kabul veya reddedecek? Tabii ki dış görünüşünüze göre yani, bu kadar basit.

Güncellemeler
6 ay
Erkeklerde tipe boya baksa keşke ve kriterleri çok yüksek olsa ama maalesef en kötü kız bile talep görüyor
Güncellemeler
6 ay
Belirli bir yaştan sonra para ve statüye bakılıyor , bu doğru ama kadın o erkeğe ATM olarak bakıyor. Konfor ve güven ortamını oluşturuyor. Aynı evde yaşayan 2 yalnız insan gibi yaşıyorlar. Sevgi olmadığı gibi saygıda olmuyor. Daha sonra aldatma ve boşanma ile sonuçlanabiliyor.
Kadınların tipe ve boya baktığını neden kabul etmiyorsunuz?
Cevapla