Güzellik & Bakım konusunda 7,3b cevap paylaştı. erkeklerin kendi aşağılık kompleksini kadınların üzerine atması ayrı bir komedi. kendini sevmeyen erkeklerin neden red yediklerine bulduğu kalıplar. zaten kadınlara "dış görünüşe bakıyor" diyen birisinin kadınlarla iyi anlaşma ihtimali yok bu kafadaysa.
85 Yorumla- 6 ay
😁😂 sende zekaya göre baktın sanırım. Kalbe değil
- 6 ay
@Asya_2275
blackpill umutsuz bir taraftan bakar. mantıklı konuşur musun
En İyi Cevaplar
6 ayBir standardimiz olmasın istiyor toplum ve erkekler. Hep en basite gidelim çalissin bize baksın yeter diyelim istiyorlar 😂 erkeginde çok yakışıklısı çok kibari çok begefendisi zengini var. Erkekler olarak çoğunluğunun tüm bu iyi özellikleri aynı anda barındırmiyor diye neden yaksikliyi istemeyelim 😂 en iyisi olmak için ugrasinsana kendinize bakın kas yapın bakımlı olun. Kendine bakmak adına tek yaptıkları tipi olmayanın kas yapması jawline saç ektirmek çoğunlukta sadece saç ektiriyor. Ama kadından bin tane şey bekliyorlar. Yanindaki kadın fıstık gibi kendileri ma. mun. Yanindaki kadına layık olmak adına hiç çabalari yok. Kadin çocuk dogurdugunda bile kilosunu kafasına takip vermeye çalışıyor. Erkek koca göbeği kel saçıyla kurt adam gibi tuyleriyle mutlu 😂😂
413 Yorumla- 6 ay
tam tersi buluyorum. spor salonunda kadın yok niye? sadece yaptığınız ölümüne açlık diyetleri ve taksitle aldığınız (!) makyaj malzemeleri. ha lafına karşılık spor yapıyorum. iyi de gidiyorum şükür. kocanız için mi kilo veriyorsunuz arkadaşınız laf atmasın diye mi? fiziği iyi kız bulamıyoruz ben bulamıyorum. aynı tip dümdüz çırpı zargana, veya şişman
- 6 ay
@CptMac Spor içeriği üreten bir sürü kadın var. Hamilelik geçiriyor olmalarına rağmen. Erkekler fitness dışında bişey yapmıyor o da son 5 yılda popüler oldu. Erkekler hamile kalmamasina rağmen o göbekler 5 aylık hamile gibi. Herkes kıllı koca göbekli bazıları saç ektirme taraftarı bile değil. Hicbiri spor yapmıyor demişsiniz kadını ev işi çocukla boğup 200 lira verip idare etmesini bekleyen bir erkek kitlesi ulkedekiler. Ev işini disardakilere yaptirsan bedavaya mi yapacak 100 binlik olacaksın çocuk sorumluluğu da kadın da sonra kendine bak stres yapma he. Beklentiniz dağ kadar. Buna rağmen o beğenmediginiz diyetlerle iyi görünmeye çalışıyorlar. Spor yapmaya vaktin olması için evdeki tüm işler artı çocuk sorumluluğu tek kişide olmamalı. Evdeki kadın bir krem alamıyor spora gidemiyor. Hee dışarda çalışıp bide hepsini yapmayan çalışanlar daha da kötü. Cok büyük hamallık yapıyoruz. Bende dediğin gibi vücudu iyi erkek görmedim tek bildikleri saç ektirmek jawline kas yapanlarinda beyni boş. Sizde ikisi aynı anda asla olamıyor.😂
- 6 ay
gel sana göstereyim ben bizim salondakileri? seç beğen al tabi dönüp bakarlasa. hepsi sağlam sakallı saçlı karın kaslı. yürüyemezsin salonda. gel bana bak istiyorsan kanıt gör. bunu motivasyon camiasında duysalar ağlama devam et derler. söylediğin şeyler sosyolojik olarak araştırılacak şeyler. ya ayrıca spor içeriği deme ya o kadar da düşme lütfen. bir avuçlar.. ben iyi fizikten bahsediyorum ortalama üstünden.. ne kadınlar gördüm dönüp bakmam artık gerçekten bakmıyorum da.. bana göre güçlü kadın olsun sevmem öyle sizin gibi herşeye ay of pof çekecek. savaşçı olsun. dalaşmasın. mevzuuya bak siz biz oldu. jawline kim yaptı onu da merak ettim ya :D vurduruyonmu derler mahalle ağzında :D hamallık yapma o zaman sen prenses ol. kadınsan görevin var yapacaksın erkeksen eve bakacaksın. bana 20 yaşındaki kız gibi yazma.
- 6 ay
@CptMac ülkeye pilatesi sporu getiren bir kadın ebru şallı. Maymun gibi adamların yanındaki kızları gormuyomusun. Spor yaparak yakışıklı olunmaz sadece vücudu iyileştirirsin. Spor yapanların yakışıklı olduğunu mu zannediyosun🤣🤣🤣 işte bu zavallilik bana bakarlarmiymis hepsinin beyni boş protein tozları ve erillik laflariyla günü tamamlayan koyunlar gibiler 😂😂 yazık ya cidden. Onlarin dışındakiler de hepsi zargana 30 dan sonrada göbekli kıllı dayı. Hepsinin bacaklar kollar göğüs çayır gibi.😂 Sen lüks semtte görürsün erkeğin kendine baktığını fitnescilari fakir kesimde erkek kendine bakmaz kadında stresten ekonomik yetersizlikten baskıdan ağır yükten begenmedigin diyetlerle kilo vermeye çalışır. Kadinin fakirlikte bile iyi goruneyim kaygısı var sen bide bu kesimdeki erkekleri gör bakalım hey yavrum hey 🤣 Kas yaparken kitap okumayinca hiçbir işe yaramayan heykelden farkınız yok. Bunu iyi belle. O kasi da kadın düşürmek için yaptığınızi bilmeyen yok. Sen iyi görünmek için yapmiyosun yine kadın için yapiyosun 😃😃 ege fitness he boş tenekeler. Bosuna zeki fit erkek denmiyor özellikle belirtilir ya sebep o
- 6 ay
- 6 ay
@peachgirl58
gel odamdaki kitapları da atayım sana. chatgpt araştırmaları atayım geçmişimi? hipotez niteliğindeki fikirlere bak. psikiyatri alanı felsefe alanı. kadın klasik. östrojenden dolayı duygusalsınız mantıklı konuşamıyorsunuz. östrojen limbik sistemi aktif eder bundan doları PFC aktivitesi düşer, bunun düşmesi dürtü kontrolü değerlendirme öz farkındalık duygu kontrolünü zayıflatır. normalde de erkeklerle tartışmamanız gerek. hatta araba sürmek konusu da böyledir tetikte değilsiniz. öğrenme süreçleriniz çok daha yavaş. testosteron asetilkolin üretimini artırır oda hafızaya etki eder. yani benle karşılaştırıldığında biyolojik olarak YETERSİZSİN. istersen 40 yaşında ol. istersen 50. her zaman senden üstteyim. testosteron limbik aktiviteyi düşürür. erkekler o yüzden "odundur" dersiniz duygu yoğunluğu azalır. duygu yoğunluğu azalınca zaten PFC aktivitesi de artar. tekrardan söyleyeyim. her bakımdan benden EKSİKSİN. bilim bunu söyler. destekleyecek onlarca çalışma bulabilirsin. sen karşı delil araştırma sun bakalım kim daha üstün? ayrıca, boyum 182. git, velin gelsin adamlık yarışsın. anladın mı. - 6 ay
@CptMac klavye başındaki ezik sürekli araştırma yapan ama öylece takılan kimin ölçülerini yazdın. Dediklerinden bir halt anlaşılmıyor gerçekten ergensin. Dikkate alınmak için daha çok çalışman gerek. Sen başka kisilerin ölçülerini yazarak akıllı olduğunu zannediyor hahahhhahab beyin yok yine yoook
- 6 ay
- 6 ay
ben buradan anlıyorum, konuşmada zaten dominasyon kimde belli :D inanmadın bile. haklısın, bu yaşta bu bilgi birikimi zor, ama bilemezsin o kutularca göz damlasının gözlerinin kuruluğunu asla gidermemesi o ağrıyla çalışmaya devam etmenin zorluğunu. atar tutarsın TC kadını. ha inanırmısın bilmem de vallahi benim :D şaşırdın, ben gurur duyarım ve duydum da.
- 6 ay
- 6 ay
6 ayBen çok çirkin olmasamda İllaki gittiğim her ortamda isteyince birini düşünebilirim bu karşı tarafa verdiğin sinyalleri bağlı. Yolda yürürken bile kendine baktırmak bilen kadınlar bilirim cu ki kendine bakmak bakımlı olmak şart. Konu güzellik değil konu çekici ve güzel giyinmek ah tabi birde çanen iyi laf yapıyorsa iletişim ve diksiyonu güzelse çöl şanslısın. Çok akıllı kadınları çoğu erkek sevmez. Çünkü onlar Ke diğerini daima çok akıllı sanıyor. Bazı erkekler ise çok şapşal ve çokta aptal aşık olabiliyor sevince hoşlaninca kadının karşısında eriyip biten erkekler gördüm. Çok egolu kendini beğenmiş fazla yükseklerde uçan çok basit erkeklerde gördüm. Güzel olmak kendine güzel bakmaktan geçer. Bjnj unuymayin
12 Yorumla- 6 ay
Nefes alsın yeter bazılarına tabi
6 ayAbi siz hasta mısınız yaaaa erkek kadının * rengine kadar karışır gelmiş burada kadın şuna bakıyor buna bakıyor, siz sizin yemeğinizi yapacak, ev işlerinizi yapacak, çamaşırınızı donunuzu yıkayacak, çocuk yapacak, her şeyinize yetişecek, annenize babanıza hürmet, hizmet edecek, bakire olacak birini istersen sorun yok ama? Klâsik bir Türk erkeğinin ne merhameti var, ne insanlığı var, ne kalbi ne duygusu var, kadını hizmetçi konumunda görüyor klâsik bir Türk erkeğinin paradan başka verecek hiçbir şeyi yok bunu kabul edeceksiniz.
34 Yorumla- 6 ay
Kadından bunları bekleyen erkek parasına bakılınca kudurmayacak
Yapay Zeka Cevapladı
Bak şimdi, Kara_Hap 😎, dış görünüş bazı insanlar için önemli olabilir, doğru, ama bu herkesi kapsayan bir gerçek değil. İnsanların çekiciliği sadece tip ya da boya bağlı değil; kişilik, karakter, nasıl hissettirdiğin gibi milyon tane detay etkili.
Kadınlar ya da erkekler birine hayran olurken sadece fiziksel özelliklere değil, aradaki enerjilere, iletişime ve ortak noktalara da bakar. O yüzden “kadınlar sadece tipe ve boya bakar” demek, biraz yüzeysel bir bakış açısı sanki. Kendine güvenin, enerjin ve hayata bakış açın asıl farkı yaratıyor ✨. O yüzden biraz daha geniş düşün, bu dünya kesinlikle sadece boy veya tip üzerinde dönmüyor. 😉05 YorumlaYapay Zeka Yorumladı
Fenomen6 ayAh be Kara_Hap, anlıyorum seni, bazen önyargıya takılmak can sıkıcı olabiliyor. Ama unutma, insanlarla tanışma anları kısa vadeli izlenimler üzerine kurulu olabiliyor. Yani insanlar, özellikle ilk başta fiziksel özelliklere dikkat edebilir ama bu *nihai kararı* asla belirlemez. Eğer içten, samimi ve pozitif bir şekilde yaklaşmayı başarırsan karşındaki insanın seni tanımaya isteği artabilir. 😊 Bir hayalet değil, sadece biraz daha zaman ve fırsatla ne kadar harika bir insan olduğunu gösterebilirsin. Kimseyi etkilemek için sadece görünüşün olduğunu düşünme, enerjin ve tavrınla fark yaratırsın! ⚡ Unutma, öz güven ❤️!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
39Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.
m 6 ayHer insanın belli kriterleri vardır kimisi boy kimisi tip bence bu gayet normal bir şey bunu saklamaya ya da inkar etmeye bence gerek yok bende kendimde uzun bir kızla dünya güzeli olsa bakmam
10 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 490 cevap paylaştı.
6 ayBu yazdıkların evet kimi ilişkide yaşanıyor ama bunlar en kötü ihtimaller senaryosu, daima olan şeyler değiller.
Nasıl ki erkekler görüntüye bakıyorsa kadınlar da elbet bakıyor, kimisi çok bakıyor kimisi daha az veya sonuçta birinin kendince beklentileri varsa diğerinin de var. Herkesin önceliği farklı.
Bulunduğun çevredeki kadınlar böyleyse çevreni değiştir veya ısrarla bu tarz kadınları seçiyorsan filtreleme sistemini düzelt. Unutma, bir şey başına çok sık geliyorsa sorun sende demektir.10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayçocuklar tipe bakar, kadınlar davranışa bakar. bahsettiğin şey 18-22 yaş grubu için geçerli. o yaştaki kızlar dediğin gibi tipe bakar. ama yaş biraz daha olgunlaştığında inan bana tip bakacağımız en son şey bile olmuyor. düşünceli oluşu, ilgisi bunlar daha çok dikkat ettiğimiz şeyler.
31 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,7b cevap paylaştı.
6 ayTipe bakma konusu bence her iki cins için de geçerli. Ben hiç görmedim çirkin bir kıza erkeklerin yazdığını hep yalnızlar.
İnsan gözüne hoş gelmeyen kimseyle tanışmak istemez. Güzellik algısı farklı olabilir ama gözüne hoş gelmiyorsa tanışmaz burada kimse kimseyi kandırmasın, döverim.
sonrasında bakılır bu bana yeterince değer veriyor mu, günaydın iyi geceler mesajlarımı atıyor mu, gün içerisinde günümü merak edip soruyor mu, ufak jestler yapıyor mu bunların hepsine bakar.ardından ben bu adamla evlensem bana, çocuklarıma bakabilecek maddi yeterliliğe sahip mi, bir gün ben işten çıksam çocuklarıma bakmak istsem tek başına yeterli olur mu diye tartmak ister.
bu demek değil ki kadınlar sadece paraya bakıyor. Para maslowun ihtiyaçlar hiyerarşisinde kendimizi bir basamak daha yukarıya taşıyıp güvende hissetmemiz için şart. Kimse kimseyi kandırmasın
10 Yorumla
6 ayBir kerede suçu kendiniz de bulun. Talep görmüyorsan belki de sıkıntı sendedir. Kendini gelistirmek yerine kadınlar seçici demek kolaya kaçmak... kadını veya erkeği de yok bu işin insanlar enerjiye, duruşa ve özgüvene bakarlar.
41 Yorumla
6 ayBöyle genellemeleri nasıl yapiyorsunuz bilmiyorum. Dışarı çıkın bakın Allah aşkına. Aynı boyda olan kızlar da var, sevgilisi kendinden kısa olan kızlar da var.
Paraya tipe boya bakan da var bakmayan da var.
41 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 360 cevap paylaştı.
6 ayBir materyali bile satın alırken kutusuna kılıfına bakıyor sonra içeriğine göz atıyorsun işine yaramıyor ise kılıf ve ambalaj da kurtarmıyor herkes önce auro tip vücut konuşma üslup yüzeysel şeylere bakar ama zekası karakteri kalbî defolu ise onla bir yola çıkamaz bilmem Anlatabildim mi sevgili soran!
30 Yorumla
Gizli Üye(18-24)6 ayErkekler daha çok bakıyor. Sırf abaza olan kısım her önüne çıkan kızı talep ediyor diye erkeklerin bunu daha fazla önemsemediği sonucuna varamazsın. Çünkü onların çoğunun amacı bel altı olduğu için sadece kız olması yeterli yani abaza olan kısmı saymazsan erkekler dış görünüşe bakıyor tamamen.
118 Yorumla
Cevap sahibi6 ayAbaza kızlar diye bir şey yok çünkü bizim aklımız oraya çalışmıyor sizin gibi
Cevap sahibi6 ayBen ne diyorum sen ne diyosun duvara mı konuşuyorum ben dışarı çıksam ellisi evet sadece kız olduğum için ama onlar da bel altı düşündüğü için nefes alsın yeter diyorlar diyorum onlarla da kızların işi olmaz bilmem anlatabiliyor muyum
Cevap sahibi6 ay1) fb aramıyoruz senin amacın başkaysa söyleyeyim düzgün bir ilişki arıyoruz yani direkt amacı cinsellik olan abaza kesiminizi hiçbir kız istemez fb aramıyorsa
2) Evlenmek isteyip de evlenemeyene sordun mu neden evlenemiyormuş diye maddi sıkıntıları kenara koyarsak herkesin bir sürü kriteri var evlenmek için yoksa görücü usuluyle rastgele evlenirdi herkes
Cevap sahibi6 ayne alaka her ikisi için de geçerli bu evlilikte aşk vs yoksa herkes kritere bakıyor mağarada mı yaşıyosun
Cevap sahibi6 ayErkek bi kuzenim de iki senedir çıktığı kızla evlenicekti ama arsası çok olan anne babadan zengin bir kız var o eğer isterse onunla evlenirim demiş herkes yapıyor bunu kızı erkeği yok
Cevap sahibi6 ayİnceller eziktir. Niye incel olalım Çevremdeki bütün erkeklerin kız arkadaşları var aynı anda bir sürü kızı bile idare eden karaktersizler var. İncel olanlar genelde bana kimse bakmaz beni kimse sevmez diyen özgüvensiz pısırık insanlar onlar daha kendilerini sevmiyorlar başkası niye sevsin
Cevap sahibi6 ayKadınlar tarafından çekici bulunmana göre değişiyorsa incellik olunabilir örneğin sen doğuştan incel değilsindir çok sevilirsin kızlar arasında ama sonra kel kaldın hepsi gitti noldu artık incel olmuş oluyosun?
Cevap sahibi6 ayAyrıca madem kızların bu kadar alıcısı var madem kendisi dünya güzeli, maddi durumu iyi olan özge niye tipsiz, fakir olan eren e bakıyor? Statü para tip boy hiçbişey yok çocuk da demekki her şey bunlardan ibaret değilmiş
Cevap sahibi6 ayAyrılmak, kavga etmek herkesin yapabileceği bir şey önemli olan öyle birinin de tercih edilmesi
Gizli Üye(30-35)6 ayNe tipe baktım ne boya baktım boyu çok az benden uzun belki topuklu ile onu geçerim o derece tipi desen ahım şahım bi tipi yok saçları bembeyaz olmuş 35 yaşında ama aşırı aşığım ona çok seviyorum çünkü adam gibi adam bu kadar pisliğin içinde ona rast geldiğim için çok şanslı hissediyorum kendimi ♥️
13 Yorumla- 6 ay
Senden bir tane daha varsa tanistir beni , ben de adam gibi adamım bulamıyorum, etraf kötü insanla dolu
Cevap sahibi6 ayNe parası var ne şanı ne şöhreti memur ve aldığı maaş 50 55 bin yani ona da bakmadım adamlığına ve bana verdiği değere baktım.
6 ayBunu kabul etmek apta... lik zira en yuzune bakmaya kiyamiyacagin 50 sinden sonra yakisikliligi gidiyor boyu posu gidiyor geriye 35 40 yil rabbim omur verdikce elini tutup huzur bulacagin adam kaliyor bu kadin icinde gecerli erkek icinde bir kadin 50 den sonra cocuk olduktan sonra degisiyor donusuyor geriye merhwmeti sadakati saygisi sevgisi kaliyor gerisi teferruat
10 YorumlaDünya üzerinde gerçekten tipe ve paraya bakmayan kadın varsa gelsin beni bulsun yemin ederim herkese reklam edicem böyle bir kadın var diye. Hepsi aynı kıyaslama hastalığı olan sürekli kusur arayan varlıklar parası olsa da başka bir şey bulurlar saçma sapan nefes alan kişiler bunlar.
10 Yorumla
6 ayKanka bütün kadınları aynı görme diyeceğim ancak, kadınlar neye baksın kanka babasının hayrına mı? kimi kadın tipe bakar, kimisi paraya, bakar kimisi, boya bakar.
11 Yorumla
Gizli Üye(30-35)6 ayBen senin söylediklerine bayağı katılıyorum genellikle olan: sözde seçtiği kisinin karakterine vurulan her iki cins de kendini tanıyamadığı için bazen tip olarak aşırı beğendiği biriyle karşılaştığı zaman bu sefer aldatmalar başlıyor yani demem o ki daha kendinin ne istediğini bilmeyen insanlar ile ilişki kurmak kadar tehlikeli bir şey yok
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)6 ayErkek arkadaşım benden kısa ve bu fark 1-2 cm gibi küçük bir değer değil. Boyunu da ilk buluşmada gördüm sürpriz oldu gibi bir durum olmadı. Zaten aynı yerde çalışıyorduk ve tanışıyorduk zamanla aşık oldum, hatta ilk seven taraf da bendim. Sevdiğiniz kişi yaşadığınız evrenin en güzeli / en yakışıklısıdır zaten.
15 Yorumla- 6 ay
boylarınız kaç
Cevap sahibi6 ay@Shshshwhwywy 175 - 167
- 6 ay
mutluluklar dilerim
Cevap sahibi6 ay@Shshshwhwywy teşekkürlee
Cevap sahibi6 ayTeşekkürler*
6 ayErkekte kızda bakıyor tabi kişisine göre bu şartlar azalıyor veya çoğaliyor bazılarida öylece seviyorlar tamamen kişisine göre değişir
12 Yorumla- 6 ay
Nasıl ya bence senin yakın toplum öyle bende tam tersi çünkü arkadaşlarimin anlattikları annemin anaannemin anlattiklari hep farklı çünkü hatta benim dayım bile biraz kilolu olduğu için kendisini seven kızı reddetmiş aslında daha doğrusu kandirmiş bunun hakkında kendim başka örneklerde gördüm bu yüzden tamamen karakter olduğunu düşünüyorum
Gizli Üye(30-35)6 aySadece tipe ve boya bakiyolar zannet sen. Yaş farki hesaplari.. geliri.. ne iş yaptiği. Sanki kendileri ayni standartlara sahiplernis gibi.. birde stamdartlari iyi es adayi ariyorlar. Akıllara zararlar resmen.
12 Yorumla
6 aygüçsüz erkeksen boy ve tip devreye girer. güçlü erkekler erkelerin %10 u dur zaten kadınlar onlar için ölüp bitiyor
18 Yorumla- 6 ay
karakter, özgüvenli tuttuğunu koparan erkek. zaten öyle erkeğin 3 5 parası olur en kötü senaryoda
- 6 ay
Sana öyle geliyor. karakter derken birini elde edicek, hayatta bir şeyleri başaracak karakter. karahapçılar bahane uyduran ağlak ergen topluluğu. hayatta her şey çıkar üzerinedir. Sevgi bile ilgi bile çıkara bakar. değmeyecek insanların ilgisi sevgisi tam tersi etki yapar
- 6 ay
bana metroda taciz bile ettiler abicim olur öyle şeyler. erken yaşlarda ilgi görmedin diye her şeyi buna yoruyorsun. 25 ten sonra çoğu erkek hayatın tokadını yiyor yakışıklılık kalmıyor zaten. ama bizdeki o aura hala bizde kalıyor. iş hayatında her yerde o özgüven sayesinde başarılı oluyoruz. siz o özgüveni inşa edemediniz diye çekicilikte olmuyor
- 6 ay
kızlarla da az gireydin reis. liseye kadar hocayı dinlesem de sınıfta keyfi kavga eden zorba oe lerdendim. kızlarla laflamak daha çok hoşuma giderdi. bir kız vardı okuldan eve giderken hep ona şarkı söylerdim acaba şimdi nabıyodur fkfjkd bir kızsa sevgilisi varken ilanı aşkımdan sonra benimle ayrı çocukla ayrı konuşuyordu. geçen sene gördüm evlenmiş. çocuğu falan var ben hala bekarım. o zaman yaşlandığımı fark ettim. evlendiği adamda tip vs de kaymış hiçbir şey yok kadın da çökmüş. senin dediğin tip boy pos ondan 25 e doğru giden şeyler. 18-21 arası etki etmiyor diyemem sarıyım diye gtüm kalkıktı benimde ama sırf sarıyım diye her şey önüme dizilmiyordu. bir yandan da başarılı, eğlenceli, biraz da spordan gelen fit fizik etkisiyle hepsi bir arada işe yarıyordu. son zamanlarda maddiyat devreye girdiği için bana batmaya başlamıştı. şimdi de en çok onu dert edinirim. çevremde öyle tip için birilerinin peşinden koşan kızlarda yok. ama çevrede liseli çocuklarda bunu görüyorum. yaş arttıkça gidiyor yani. tek başına tip boy yetmez ama artı bir şey bunu kabul ederim. tip boy olup gerisi koy verilen bu yaşa kadar sadece 31 olan arkadaşlarım oldu ondan diyorum
6 ayKadınların adı çıkmış erkekler güzelliğe bakmıyor mu sence saçmalık herkes bakar ve bu doğal kabul edin
16 Yorumla- 6 ay
Önüne gelene yazan yürüyen erkek seviyesizdir hatta kadınlardan bile hoşlanmıyor olabilir sadece delik peşinde nefes alsın yeter misali kriter miriter yok yani anlayacağin bu iyi bir şey değil
- 6 ay
Elimizi sallasak ellisi evet ama o elli tanesinden bir tane adam çıkacak mı sence
Çer çöp sjsjs
Gizli Üye(30-35)6 ayBaksak şu an kısa boylu çirkin bir adamın aşk acısını çekiyor olmazdım
43 Yorumla
Cevap sahibi6 ayfak fakir :D
Güzellik & Bakım konusunda 823 cevap paylaştı. benim kriterlerim yüksek. ben de kendimi yükseltmek için çabalıyorum zaten
28 Yorumla- 6 ay
o zaman senin hatan var, hipergamisi devreye girdiğini anladığın zaman engellemen lazım. eğer maskülen olursan bilimsel olarak da böyledir bu arada, senin genlerini ister. yakışıklılık değildir mevzu. güçlü olan hayatta kalır. güçlü olana kadın arzu duyar ki neslini devam ettirebilsin
Adam olda bak bakalim o dediklerinemi bakiyor adam olmanami ögrenirsin
21 Yorumla
Gizli Üye(18-24)6 ayYav sanki siz bakmıyorsunuz, genç kizlar sizin beğeniniz yüzünden o kadar estetik işlemi yaptırıp tonlarca makyaj masrafını giriyor
31 Yorumla
6 ayHerkes tipe bakıyor az veya çok bunun cinsiyeti yok erkekte bakıyor kadın da
14 Yorumla- 6 ay
İncel apt. L erkeklere özgü kızlar apt. L olmadığı için incel olmuyor
- 6 ay
O kadın erkekler kadınlara böyle saçma sapan nefret beslesin toplumdan dışlansın diye kurmadı yani o kadın şuanki incel saçmalığının bir parçası değil
6 ayTabiki de tipe bakıyoruz siz de bakıyorsunuz
11 Yorumlabazı güzel kadınların yanında çirkin erkekler görebiliyoruz kabul et, her şey tip para değil gelip geçici şeyler bunlar önemli olan karakteri.
30 YorumlaHerkes ilkten tipe vs bakar. Ondan sonra içine sinerse konuşmak vs ister, sonradan da karakteri huyunu suyunu zamanla görürler ona göre de ilerler. Ya devamke ya da hiç. Kimse ilkten aaa bunun iyi bı kalbi var sanki diye demez benceeeeee. Tipi hassa ilk adım bu olur.
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 410 cevap paylaştı.
6 ayKadınlar gerçekleri manuple etmekte o kadar büyük oyuncu ki! Oynadıkları oyunu yüzüne vurmayan erkekleri aptal sanıp aptal yerine koyacak kadar riyakarlar
10 Yorumla Güzellik & Bakım konusunda 758 cevap paylaştı. Tipi olmayanın karakteri de olmuyor çünkü.. Yüzü güzeli seçelim de belki ruhu yüzüne yansimis olalım. Ayrica güzelliğe bakan erkek de az değil hatta çoğunlukta...
10 Yorumla
6 ayYav boy ve tipe bakılıyorsa boyu ve tipi olan adamlar da onların güzelliğine fiziğine boyuna bakar bu kadar basit güzellik çirkinlik uzun boy cinsiyete bağlı değil ki her iki cinste de var onlar birbirlerini buluyor zaten
14 Yorumla- 6 ay
Evette üst erkekte üst kadınla ciddi düşünür altında kalan kadını cinselliği için kullanır geçer mesela barbara palvin dylan sprouse ikisi de iyi genler ve eşleşmişler örneğin
- 6 ay
Yani durum şu kısaca kimse çirkin istemiyor erkekler de kadınlar da çirkin de olsalar yanlarında çirkin istemiyorlar ama erkek zevk için eğer genleri iyiyse kaslı 1.85 üstüyse kadın da onun seviyesinde değilse en kötü zevk için seks yapıp geçiyor ama erkek çirkin kısaysa hiçbir şansı yok en fazla ağlar 31 çeker kadın en azından seks yapabiliyor her türlü
6 ayBakarız yani tipini beğenmediğimiz insana ne desek yalan olur tamam mı herkesin görecesi farklı yakışıklı biri beğenmese de kendi bilir zorunda da değil
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.
s 6 ayErkekler daha görsel varlıklar ama siz de bunu kabul etmiyorsunuz
42 Yorumla- 6 ay
Kızlar sadece tipe ve paraya bakar sayın mali müşavirim
- 6 ay
Genellemek doğru değil maalesef
Siz neye gore seçiyorsunuz peki? Dolgun gogus geniş kalca? Minyon boy veya uzun bacak? Sarisin mi esmer mi? İnce belli mi balik etli mi? Say say bitmez mk
48 Yorumla- 6 ay
Iyide tum dediklerinin bir aliciisi var ama 165 cirkin erkegin alici cok zoorrr bu devirde tum kizlar ayni erkegi istiyor mesela bazi erkekler dolgun gogus bazilari da kucuk gogus seviyor
- 6 ay
@nicksiiizzz cirkin kizin alicisi yoktur cinsel obje olarak gorulur begenilir suratina bakilmaz
- 6 ay
Eger oyle olsaydi evlenen cirkin kadinlar gormezdim ya da sevgilisi olanlari gormezdim sen cinsel gorulur diyorsun cirkin erkeklerinde parasi varsa insan yerine konuyor bu daha kotu ya
- 6 ay
@nicksiiizzz ben de evlenen bir suru cirkin fakir kisa erkek goruyorum cirkin kadindan daha cok seviliyorlar emin ol
- 6 ay
Onlar eski nesil yeni nesil erkekler evlenemiyor kisa cirkin fakirse sevgili bile bulamiyorlar
Bu eziklikle yakında sokaktan geçen karıları samuray kılıcıyla kesmeye başlarsın Hamdullah, vazgeç bu kafadan
41 Yorumla
6 ayBu her zaman geçerli değil. Kişinin beklentisine göre değişir. Fizik, yüz güzelliği erkeği etkileyebilir. Samimi, zeki, akıllı, sıcakkanlı, ilgili bir kadından akıllı erkek etkilenir.
20 YorumlaErkekler de bakıyor cinsiyetle ne ilgisi var bunun? Hanginiz beğenmediğiniz kadının karakterini merak ettiniz, tanımaya çalıştınız allasen
20 Yorumla
6 ayOyle zaten normal degilmi bunu reddedenler sizofren bence. Ben de bir wrkek olarak 180 kilo obez biriyle bielikte olmak oyle birine selam bile vermem isterse iyilik melegi olsun
23 Yorumla- 6 ay
Kral kilo da boy ve tip gibi genetik değişmesi için ameliyat mameliyat anca
- 6 ay
Özellikle obezite tamamen genetik bi hastalık
6 ayŞöyle eğer boyu kısaysa tipe bakıyoz ama boyu uzunsa tip önemli olmuyo ama önemli olan tabi karakter
16 Yorumla- 6 ay
180 ustu uzun kategorisine girmiyor mu?
- 6 ay
@nicksiiizzz evet
- 6 ay
Ben 180 ustuyum ama bakan yok bence tip onemli :D
- 6 ay
@nicksiiizzz karakterde önemli 😌 ama bakan olmasada crushı olan olur
- 6 ay
Keske keske 🥺 umarim vardir realde hoslanan varsa gelsin acilsin
- 6 ay
@nicksiiizzz olur ya acele etme
Gizli Üye(25-29)6 ayNeden öyle düşündün? Bu çok kişisel bir şey hiç tipe bakmayan kadın da var erkek de. Ama bana sorarsan hem karakter hem tip ikisinin de yeri ayrı ve yerine göre önemli. Sana hitap eden biri bana etmeyebilir. Sonuçta güzellik de göreceli.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)6 ayben kabul ediyorum bu sadece kadınlar için değil erkekler içinde geçerlidir. önce dış görünüşe bakarsın sonra karekterine vs. çocuklarım aynı eşim gibi oldu dış görünüşe bakarken bu adamın çocuklarını doğurcam diyede düşünüyorsun
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)6 ayKadınlarla ilgili bildiklerimi anlatsam,50 yıl yaşlanırsın boş ver
16 Yorumla
Cevap sahibi6 aySadece sitede tanıdıklarımı anlatiim.
Asla, tip, adamlıl, erdemler, olgunluk falan iie yaramaz. Onları. sadec3 vitrinlerler. 1 -2 si hariç, ciddi oyuncudurlar
Cevap sahibi6 aySitenin, önüde totem çıkarcak kadar taptığı kadınlardan biriyle 1 ay sanal takıldım. Yurtdışında. Kadın, ne kadar olgun kassa da, çıcuk kadar aklı var. Heö evli, üstelik hem sorunsuz, çocuklu
, eşini en az 5 kişiyle boynuzlamış, ve bana, benim daha çapkın olduğumu anlatmaya çalışıyodu. Sorsan, sana da "seviye"den bahseder
Cevap sahibi6 ayRedpil ne la :)
6 ayOrtalama tip olması tanışmam için yeterli
Sonrası ise tamamen karektere bağlı20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 aysadece tip yeterli değil davranışları vizyonu felan önemli
50 Yorumla
6 ayDaha çok maddiyata bakar kadınlar genelde kafasındaki erkeği ister
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)6 ayeğer sadece tanışmak içinse tipi hiç önemli değil tanıdıkça zaten aramızda bir şey olacaksa olur tipi buna engel olmaz ama haklısın çirkin kızlara da bakıyorlar pek tipe baktıklarını düşünmüyorum kendime güzel ya da orta bi şey diyebilirim ve hiç teklif almadım benden daha kötülerinin yanından erkek eksik olmuyor önemli olan sosyallik veya kendini kullandırtanı seçiyolar
11 Yorumla- 6 ay
bence tip önemli düşünsene ben bir kızın Instagramını istiyom kız tipime bakıp karar vermesi doğal değil mi? kızları bu konuda suçlamıyorum ama bence böyle yapmaları normal
Güzellik & Bakım konusunda 1b cevap paylaştı. Tabii ki paraya da bakıyorlar. Hem görsellik hem maddi durum bir arada değerlendiriliyor
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)6 ayBoyun kısa ama emanet uzunsa yine kurtarırsın ben ordan kurtarıyorum boy 1.73-1.74 cm arası emanet te 18-19 cm arası ve para var ama aşırı zengin değiliz. Yalnız şunu da diyeyim dış görünüş sadece seks düşündüğün kız için önemli yani kızla seks düşünüyosan o zaman bunlar önemli kısa süreli ilişkilerde bunlar önemli.. Uzun süreli ilişkide ne kızlar ne de erkekler pek düşünmez bunları her zaman karaktere öncelik verirler.
10 Yorumla
6 ayDoğru diyor kimsenin karakteri alnın da yazmıyor sonuçta ilk tipe bakıyoruz
112 Yorumla- 6 ay
Erkekler guzel kiz isteyince neden tonlarca laf yiyor?
- 6 ay
@nicksiiizzz ben laf etmiyorum sadece kendileri ne de bakarak istesinler
- 6 ay
Yok oyle bir sey iste sokakta cok fazla cirkin kiz goruyorum ama onlar da yakisikli istiyor kizlar da kendine bakmiyor erkeklerde tipe bakmali kesinlikle
- 6 ay
@nicksiiizzz herkes kendine bakarak istemeli tabiki
- 6 ay
Her anlamda dengine baksa herkes hicbir sorun kalmayacak mesela 150 kiz 190 isteyegine 165 170 istese sorun kalmaz
- 6 ay
@nicksiiizzz ya ama ben 190 istiyorum
- 6 ay
Eeee onlardan ne farkin kaldi? Az once kendine baksin sonra istesin demistin sen 170 75 degilsen dengin 190 degil ki
- 6 ay
@nicksiiizzz ben o anlamda demedim ki
- 6 ay
Yani güzellik çirkinlik bakımından
- 6 ay
Sakasina mi demistin?
- 6 ay
Her anlamda kendine bakmali diyorum ben guzellik kime gore neye gore? Boy goreceli degil guzellik goreceli
- 6 ay
@nicksiiizzz hayır dedim ya yani güzel kız yakışıklı erkek isteyebilir anlamında demiştim ben işte uzun boylu olan uzun boylu istesen kısa boylu olan kısa boylu istesin anlamında söylemedim
Gizli Üye(30-35)6 ayÖyle olsaydı eğer benim gibi güzel bir kadın kendine yakışır biriyle olurdu. Önemli olan hep karakter ve zeka oldu. O da oyunmuş zaten evlenince anladım
11 Yorumla
6 ayNormal degil adil degil zira ilk adimi erkek atiyor butun sorun da bu
10 YorumlaBoy tek yetmiyor tipte önemli evet onlar hep derler bizim icin karakteri önemli diye ama hepsi laf
10 Yorumla
6 ayyeter be yeter allahım yarabbim bu soru popüler olduğundan beri karşıma çıkıp duruyor
10 Yorumla
6 ayYoo kim etmiyo ben ediyorum özellikle boy pos geniş omuz çok önemli.
10 YorumlaEdiyoruz kabul 🤣 zaten parası yoksa bari tipi olsun baksın kendine
10 Yorumla
6 ayEvet ben bakıyorum bunuda söylemekten gocunmuyorum
10 YorumlaTabikide dış görünüşü beğenmediğin birinin içini merak ermeye gerekyoi
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)6 ayTipe kadın erkek herkes bakıyor, boy konusu sizin abartmaniz
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayBen 1.68 im evleneceğim kişi 174 falan. Zenginde değil ama çalışkan. Çevremde böyle. Biz ilgiye düşüyoruz
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 2,9b cevap paylaştı.
m 6 ayAbaza sapık kadın düşmanı isen boyun isterse 1.90 olsun ceset oluyon otomatik
12 Yorumla- 6 ay
O zaman sen her türlü kaybettin herseyde desene🤣
6 ayaynen kanka.. erkekler tipe bakmıyor o yüzden avrupalı kadın görünce dipleri düşüyor ahahah hikaye anlatma ya
40 Yorumla
6 ayHay ağzını öpeyim.
Bazı erkekler kadınları ezmek istiyor da ondan. Kadınların beğeni hakkını ellerinden almak istiyolar. Çünkü çirkin hissetmek istemiyolar. Manipülasyon.
10 Yorumla- Devamını Gör (48)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer