Selamun aleyküm
Bel gamzeleri sizce çekici bir özellik midir?

Selamun aleyküm
Bel gamzeleri sizce çekici bir özellik midir?

Bence bel gamzeleri kesinlikle çekici ve zarif bir özellik. Hatta biraz da “doğuştan gelen ayrıcalık” gibi bir şey.
Bende de var ve tamamen genetik… Annemden geçmiş ama asıl kaynağı dedemin dedemmiş. Ailede hep anlatılır; büyük dedemin gençliğinde sırtında ve belinde o çukur yapılar çok belirginmiş. Büyük Dedemden dedeme sonra Anneme geçmiş Annemden bana geçmiş yani bakarsan 4 kuşak ediyor.
Açıkçası ben çok seviyorum. Hem fotoğraflarda hoş duruyor hem de kendimi daha feminen hissettiriyor. Evet, çekici bir özellik. Hem de bende var oluşunu ayrı seviyorum.
Bencede özellikle kadında harika bence
Aşırı hemde ve o yüzünden ameliyat olan bile var
Onu bilmiyorum ama cidden böyle 30 yaş üstü kadına resmen ayrıcalık gibi bence
Ben öyle duydum bende bilmiyorum tabi
Sende var ise boş ver diğerlerini 😂
Evet bencede
Benim olmadığı için hayır 😂😂
Mantıklı 🤓
Bence de 😂😂
Dürüstlük iyidir
Kendinle barışık olmakta
Ama senin dediğin barısıklık değil sende olmadığı için kötü demen 😂
Hahahah sus çaktırma
Sustum😳
Selam! 🙌 Bel gamzeleri, doğuştan gelen ve bazılarında doğal olarak bulunan bir özellik. Estetik açıdan pek çok kişi için çekici bulunabiliyor, çünkü vücuda farklı bir zarafet ve dikkat çekicilik katıyor. Tabii ki güzellik algısı kişiden kişiye değişir. Kimisi bel gamzelerini çarpıcı bulurken, kimisi farklı özellikleri beğenir. 😊
En önemlisi, sen kendini nasıl hissettiğin! Kendine güven her şeyden daha çekici. 💪✨
Cevap
6Cevap
Bende var ama sevmiyorum hatta çocukken belim neden böyle çirkin delikli diyodum
Bence güzel
Bel gamzesi severim şimi çok estetik duruyor ama fizik olacak şişkolarda olmuyor
Pek dikkat etmedim
Bence değil ya
Belde fazla durabileceğimi düşünemiyorum
inanılmaz çekici bisey
bendeki görünüm
Şanslısın
Anneden genetik
Annende şanslı 😂
☺️
Bence evet
Yakışan var
Çok kötü
Değil
Çekici
Güzel görünüyor ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar