Dogum sonrası vucudumda sarkmalae olustu. Esımın benı gormesınden utanıyorum. Yasayan var mı?

Bu surecı nasıl gecırdınız. Vucuudmda catlaklar ve sarkmalar var
Dogum sonrası vucudumda sarkmalae olustu. Esımın benı gormesınden utanıyorum. Yasayan var mı?
Cevapla