Benim bedduam yüzünden mi oldu? Vicdanım çok sızlıyor dayanamıyorum.

Kisa özet geciyim: biri vardi bana umut verdi evlilik konustu sonra birakti. Fakat numarami 1.5 sene silmedi hikayeme bakti. Bu ramazan gorucu biriyle tanisdi ve hala hikayeme bakiyodu. Sozlendiktennsonra 2 hafta sonra falan sildi beni. sanirim bir kac gun önce evlenmiş. ben çok kötü bir kabus gördüm bugun. Simdi ben onlari öyle nisanli görünce o cocuk hakkinda demistim ki ölseydi keske ozaman böyle aci cekmezdim diye. Kiz icin dedigimi hatirlamiyorum ama belki demisimdir ama inanin sinirden demisimdir yoksa asla aklim basimdayken böyle birsey istiyecek biri degilim o bana nekadar zarar versede. Bugun kabus gördüm ama nasil kabus. Cok kotuydu. Kiz can cekisti öldü kabusumda. Öyle suclu hissettim ki kendimi. Cok kotuydu sanki ben sucluymusum gibi. Cocukta beni sucladi o kiz senden daha müslüman dedi. Rüyada bile beni elestirdi. Ben napcam kabusta olsa vicdanim sizliyor ikisindende nefret ediyorum ama Allaha havale etmek istiyorum.

napabilirim? Abdest alip tövbe falan mi etsem? Çok korkuyorum çok vicdan azabi cekiyorum sadece bir rüya olsa bile

Güncellemeler
+1 yıl
Siz nendusunuyosunuz bu konuda?
Güncellemeler
+1 yıl
Peki siz ne dusunuyoaunuz?
Benim bedduam yüzünden mi oldu? Vicdanım çok sızlıyor dayanamıyorum.
Cevapla