Kisa özet geciyim: biri vardi bana umut verdi evlilik konustu sonra birakti. Fakat numarami 1.5 sene silmedi hikayeme bakti. Bu ramazan gorucu biriyle tanisdi ve hala hikayeme bakiyodu. Sozlendiktennsonra 2 hafta sonra falan sildi beni. sanirim bir kac gun önce evlenmiş. ben çok kötü bir kabus gördüm bugun. Simdi ben onlari öyle nisanli görünce o cocuk hakkinda demistim ki ölseydi keske ozaman böyle aci cekmezdim diye. Kiz icin dedigimi hatirlamiyorum ama belki demisimdir ama inanin sinirden demisimdir yoksa asla aklim basimdayken böyle birsey istiyecek biri degilim o bana nekadar zarar versede. Bugun kabus gördüm ama nasil kabus. Cok kotuydu. Kiz can cekisti öldü kabusumda. Öyle suclu hissettim ki kendimi. Cok kotuydu sanki ben sucluymusum gibi. Cocukta beni sucladi o kiz senden daha müslüman dedi. Rüyada bile beni elestirdi. Ben napcam kabusta olsa vicdanim sizliyor ikisindende nefret ediyorum ama Allaha havale etmek istiyorum.
napabilirim? Abdest alip tövbe falan mi etsem? Çok korkuyorum çok vicdan azabi cekiyorum sadece bir rüya olsa bile
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer