Kendime göre çok güzel değilim, çirkin de değilim, herkes güzel ve tatlı olduğumu söyler, türkler nası kızlardan hoşlanır?

Çekingen olmama rağmen, asosyal bir insan değilim. Tanışınca karşıdaki samimi gelirse çok çabuk ısınırım zaten. Her girdiğim ortamda sevilirim, kendimi beğenmiş bir insan değilim, herkese, her şeye ayak uydurmayı bilirim.

Yurt dışında yaşıyorum ve türk sevgili yapmak istediğim için yabancıların tanışma tekliflerini reddettim, türk de denk gelmedi, gelse de beni beğenmedi ya da hiç tanıyan olmamış da olabilir.

20’li yaşlarındaki türk erkekleri nasıl kızlardan hoşlanır?

Kendime göre çok güzel değilim, çirkin de değilim, herkes güzel ve tatlı olduğumu söyler, türkler nası kızlardan hoşlanır?
Cevapla