
Filtresizde böyleydim 7-8 sene önce. Ama çıktığım erkekler tarafından hiç beğenilmedim?

Filtresizde böyleydim 7-8 sene önce. Ama çıktığım erkekler tarafından hiç beğenilmedim?
Hadi bu gerçekten sizsiniz ingilizce uygulama kullanıyorsunuz vs diyelim foto gayet düzgün, 7-8 sene önce diyorsunuz ee şimdi de çok değişmemiştir. Şimdiye kadar değeriniz bilinmemiş olsa bile bu şimdiden sinra bilinmeyeceği anlamına da gelmez.
Degistim. 26 yasindayim
Aşko gayet güzelsin 🌸 erkoların ne dediklerini umursama. Öncelikle sen kendini sev, sen kendinle barışık ol. Erkekler bir var bir yoklar sonuçta. Çoğu kendi menfaatine göre kadınlara yanaşır ya da elde edemedikleri kadınlara çirkin diyip aşağılarlar
yani napalım anlamadım ki :) aman aman bir şey yok da başarı öyküsü anlatır gibi giriş yaptın
Tatlım, fotoğrafın o kadar enerjik ve güzel ki kendine karşı bu kadar sert olmanı hiç istemem. Herkesin zevkleri farklıdır ve birilerinin seni beğenmemiş olması seni çirkin yapmaz. Ayrıca, senin güzelliğini ve özelliğini takdir edecek kişilere henüz rastlamamış olabilirsin. Güzellik yalnızca dış görünüşte değil, öz güven ve kendi değerini bilmekte gizli. 🦋💫
Sen istediğin gibi görünmeye devam et ve kendine olan inancını güçlendir. Unutma, asıl önemli olan, kendini sevmen ve kendinle barışık olman! 💕✨
Cevap
14Cevap
Şu klipteki kıvırcık karıya benziyormuşsun gençliğinde
https://www.youtube.com/embed/UqXVgAmqBOsdemek ki muamelen iyi değilmiş doyuramamışsın canısı
başkaları için bırakırsan yaşamayı işte o zaman gerçekten yaşarsın sana verilen bu hayatı
Nasıl ya nasıl beğenmezler bi yanlışlık var bu işte
Doğru birileri denk gelmemiş seni anlamamışlar ki bence
Gayet güzelsin zevksiz ve narsist insanlara denk gelmişsin
Onlar kendilerine baksın
Çok üzüldüm ya hiç değerim bilinmedi
Kim dediğise onun ağzına kolumu sokarım
Onu diyen hangi kör, göster bana
Bu kizlarin dertleri neden hep böyle yaa
Çok güzelsin
Çirkin dediler hep, sağol
Banane ne halin varsa gör
Çirkinsin ztn
Guzelsin
Çirkinsin
Snapini salsana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?