Çirkinim ve güzel olmayacaksam yaşamak icin hicbir sebep gormuyorum, boyle psikolojide olan tek ben miyim?

Güncellemeler
7 ay
keşke yok olsam
Çirkinim ve güzel olmayacaksam yaşamak icin hicbir sebep gormuyorum, boyle psikolojide olan tek ben miyim?
Cevapla