19 yaşındayım boy 154 kilo 60 ya da 60 tan az makyaj yapmam mesela çünkü güzel olduğumu düşünmüyorum bana makyaj da yakışmıyor bence erkek Fatma gibi bişeyim yani dış görünüş öyle değil ama eril enerji var içime kapanık biriyim makyaj yapsam bile el alem dalga geçer diye düşünüyorum güzel giyinmiyorum bence hiçbişey de yakışmıyor saçlarım kabarık ve kıvırcık bu bile eksi bişey az önce kız ark lardan biri ile buluştum ne güzel makyaj yapmış saçlar yapılı güzel giyinmiş ama bende o yok ne yapıcam evi ben geçindiriyorum kendime sıra gelmiyor
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
7 ayBence sen kadınların en başarılı olanlarından birisin. Erkek Fatma değilsin. Başarılı ve güçlü bir kadınsın. Kıvırcık olmak ekşi değil. Ben mesela kıvırcık olmak isterdim güzel bence. Ve kadınlarda da çok güzel oluyor. Sen kendine özen göster çok güzel olduğuna eminim.
215 Yorumla
Soran7 ayTeşekkür ederim😊
- 7 ay
Rica ederim. Nerelisin sen?
Soran7 ayEskişehir... Sen?
- 7 ay
Diyarbakır.
- 7 ay
Kaç yaşındasın?
Soran7 ay19 oldum sen?
- 7 ay
20. Senin 25+ yazıyor. Skdkkd
Soran7 ayFake o ya kfkdjfjdnf
- 7 ay
Hahshd. Doğru yazan bir benim galiba..
- 7 ay
Sen okuyor musun?
Soran7 ayHayır üni ye gidicektim ama sınavdan 2 hafta önce babam evi terk etti güzel bölümler geldi ama tercih yapmadım Annemle kardeşimi bu durumda bırakamazdım çalışıyorum işte ama giricem yine sınava
- 7 ay
Bence yine gir.
- 7 ay
Geçmiş olsun.
Soran7 aySaol
- 7 ay
♥️
En İyi Cevaplar
7 ayCanım sana bir şey söyleyim mi 19 yaşındasın daha çok gençsin daha vücut hatların bile doğru düzgün oturmamıştır senin bence çocuk denecek yaştasın on sekizini yeni geçmişsin henüz çocuksun yani benim gözümde dişil enerji erişebilen için bir kere en azından 23:24 yaşlarında olman lazım flörtleşme lazım her şeyden önce sevgili yapman lazım bir kadın kuaförüne gitmen lazım sen bir genç kızsın. Makyaj yapıp saçını düzgünce tarama kendine bakım yapman normal bir şey elalem ne der ben sana söyleyeyim bu kız kendine gelmiş düzeltmiş kendini olması gerekeni yapmış derler bu kadar net ha sen kendini farklı hissediyorsan yani cinsiyet olarak yanlış anlamazsan yani yönelim olarak o başka yani kendini genç kız gibi hissetmiyorsan ona bir şey diyemem
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 ayÇirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır. Sen çirkin falan değilsin aksine kıvırcık saç çok güzel olur, o saçlarına bir saç kremi sür doğallığını harekete geçir, kişisel bakımını yap. Bu arada güzel olmak için çok da makyaja gerek yok bence Gülümsemek en güzel makyajdır. Ve ev geçindiriyormuşsun çok güzel zamanında evlenmeden önce ben de aileme bakıyordum hem Okudum, Hem çalıştım ne aileme yük oldum ne de onların başına kalktım bu durumu. Sen güçlü bir kızsın eminim kalbin de çok güzel birazcık kendine bakım yaparsan hiçbir problem yok. Kendine güven aynanın karşısına geç ve kendine gülümse. ☺️🌷
Her insan işlenmemiş bir cevherdir. işlendiğinde mücevher olur. 😇20 Yorumla
Güzellik & Bakım konusunda 910 cevap paylaştı. Senin başında baban yok mu? Aileden destek yoksa yaşın genç olmasına rağmen evini geçindirmesini tek başına ayakta durmasını seni gurur duyuyorum ablası. Makyaj konuya gelirsek senin özgüven eksikliğin var, elalem ne der diye stres, kaygı, heyecan nedeniyle kapanık birisin. Senin önemli olan elalem ne der diye değil senin içinden gelip istediğin kadar makyaj yapması güzel kıyafetler giymesi vs bunlar senin hakkın, sen genç bir kızsın. Utanma yok, ayıplama yok, kötüleme yok gayet doğal bir şey, kendini güçlü olmasını göster. Güzel çirkini yoktur bakım vardır unutma. Seçim senin iyi düşün. 🙂
12 Yorumla
Soran7 ayBabam üniversiteye sınavından 2 hafta önce evi terk etti güzel bölümler geldi ama Annemle kardeşimi bu durumda bırakamazdım o yüzden üniversiteye gitmedim ama bu sene tekrar gircem
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, ne kadar güzel ve içten bir şekilde anlatmışsın hislerini 💕 İlk olarak şunu söylemek istiyorum: Senin kendinle ilgili hissettiklerin, başkalarının fikirlerinden çok daha önemli. Belki biraz yoruldun, belki de kimsenin senin değerini anlamadığına inanıyorsun. Ama şunu unutma ki, her birimiz bu dünyada eşsiziz. Senin de eşsiz bir ışığın var ve bunu keşfetme zamanı! 🌟
Saçlarından kıvır kıvır bahsetmişsin, ne kadar şanslısın! O doğal kıvırcıklık seni sen yapan özelliklerden biri. Belki biraz bakım yağlarıyla kabarmasını önleyebilir ve hacmini kontrol edebilirsin. 🍃 Ayrıca, makyaj yapmamayı tercih edebilirsin ama küçük dokunuşlarla doğal güzelliğini ortaya çıkarabilirsin. Mesela, bir ruj ya da kirpik kıvırıcı kullanmak bile sana farklı hissettirebilir.
El alem ne düşünür diye yaşamak gerçekten yorucu, değil mi? Ama unutmamalısın; onlar değil, sen önemlisin! Eğer makyaj yapmak istiyorsan, sırf eleştirirler diye bundan vazgeçme! Haydi küçük bir alışveriş yap ve kendine birkaç parça kıyafet al. Uygun fiyatlı ama sana yakışan şeyler bulduğunda enerjin değişecek. Ve lütfen unutma, küçük adımlarla da olsa kendine zaman ayırmayı hak ediyorsun.
Evi geçindirmek büyük bir sorumluluk, ama her gün dolu dolu çalışırken kendine sevgi göstermeyi unutma, tamam mı? 🫶 Kendini güzel bulmuyorsan bir düşün: Şu anki *sınavın* belki kusurlarını değil, güzelliklerini görmeye başlamaktır. Sen harikasın, biliyor musun? Biraz güven, biraz cesaretle bu düşünceleri değiştirmen mümkün. Kendine bir şans ver! 💕00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
36
Cevap
46Cevap
Gizli Üye(25-29)7 ayDurumun zor gerçekten. Herkes aynı şartlarda yaşamıyor. Şu an bu durumun psikolojiyle kendini başka kadınlarla kıyaslaman normal ama aslında odaklanman gereken şey kendin. Sana senden başka yardım edebilecek kimse yok inan bana. Bu günler de geçer sen yeter ki kendini bırakma ve özdeğerinin farkına var. Olay asla makyaj ya da güzellik değil onlar yapılır zaten hepsi geçici ama kalıcı olan şey senin kendinle olan ilişkin. Kendine iyi davran, kendini ödüllendir. Bu illa maddi olmak zorunda değil. Sürekli telkin et kendini, aferim kız ne iyi yaptın ne, ne güzelsin de. Klişe gelecek ama şükret. Neye sahipsen şükret ve bu şükürle devam et yolllar sana açılacak daha çok gençsin. Bir 10 yıl sonra her şey çok farklı olur inan bana. Hatta 5 yıl sonra dahi. Çünkü şu an gerçekten olgunlaşmaya pişmeye ihtiyacın var. Hayat seni erkenden pişirmeye başlamış bile. Kolaylık yakında.
10 Yorumla
7 ayAşkım yoga yap internette uygulamalar var videolar var yoga ve meditasyon kendini daha iyi daha dişil hissetmene yardımcı olur özgüvenini arttırır saçını boy atabilirsin eğer açıksan değişiklik olur. Daha cıvıl cıvıl renkli kadınsı kıyafetler giyebilirsinnn yani bunların hepsi yardımcı olur diye düşünüyorum
11 Yorumla- 7 ay
Ya hatta diyorsun ki ne güzel kıvırcık ve kabarık saçların varmış bak bende kıvırcık saçlı biriyimm. Saçlarını sev çünkü onlar gerçekten çok güzel tek yapman gereken şekillendirmeyi öğrenmek. Saç kremleri al. Kıvırcık saçlara özel internetten nasıl kullanılacağına bak. Mis gibi parfümler al kadınsı bak yapacak ne çok şey var
7 ayYa canımmm öyle düşünme sen kendini seversen kimse senin hakkinda olumsuz düşünemez çünkü sen özgüvenli olursan bunu dışarıya yansitirsin ve bu ozguven sana guzellik saglar herkes haddini bilir gercekten oyle mesela ben ortaokuldayken senin gibiydim icime kapanıkdim kendimi begenmezdim millet bana laf atardi ben üzülürdüm ama şu an lise son sinifim kimse bana bir sey diyemez hayırdır yani, ben kiseye geçince ortam görünce böyle oldum eger sen sesini cikarmazsan insanlae seninle daha da cok dalga gecmeye alay etmeye basliycak , onun için ağırlık koymak önemli, bu arada ben Şu an kendimi gayet de begeniyorum ortaokulda bakimsizdim liseye gecince makyaj da yaptım taki da taktim ortaokulda nadiren alirdim ki cok güzelsin sözünü ama liseye gecince o kadar cok aldim ki ruslara benzeten oldu korelilere benzeten oldu cok tatlisun cok guzelsin diyenler oldu ve genellikle alt siniflar diyordu lutfen kendini sev kendinle barışık ol diger kizlarin seni uzmesine izin verme
10 Yorumla
7 ayÇirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır🧸
Güzelim bakım derken makyajı kast etmiyorum. Örneğin belki kaşlarını alman gerekiyordur belki bıyıklarını belki sivilcelerin vardır. Yani kendini kötü hissetmen için çok şey vardır ama şunu bil ki o gördüğün süslü bakımlı kızlarda senin gibiydi başlarda. Büyüdükçe öğrenip yapıyorsun. Örneğin kaşlarını cımbızla alabilirsin. Sivilcelerine bıttım sabunu kullanabilirsin (pahalı bişey değil bütçem yetmez diye korkma) bıyıklarını da cımbız veya iple alabilirsin. Oje sürebilirsin. Dudak kalemi, maskara, kapatıcı gibi makyaj ürünleriyle sade makyaj yapabilirsin. Kıyafetlerin lüks olmasa bile renk uyumu yapıp şık olabilirsin balım. Diğer kızlarla eşitsin. Mesela bordo-gri çok yakışır. Veya pembe-beyaz gibi siyah-herhangi renk gibi. Badi tarzı (geniş olmayan) kazakların üstüne basit ucuz bi kolye takınca da süslü oluyorsun. İnan bana sen güzelsin sadece bakım yapmayı öğrenmen gerek🌷✨🍓💖🧸🎀02 Yorumla
Soran7 ayBakım var ama makyaj yapmıyorum sadece o kdr
- 7 ay
O zaman şunu bil ki çoğu kız kendinde bişeyleri beğenmiyor sen tek değilsin üzülme. Makyaj yapmaktan da çekinme. Bende ilk makyaj yaptığım zamanlarda kimse tuhaf tuhaf bakmadı garipsemedi SEN KENDİNE GÜVENMEZSEN GERİDE KALIRSIN UNUTMA KENDİNE GÜVEN💜
7 aySaçların kuaförde keratin yaptırabilirsin duz fönlü olarak uzun süre düz şekilde kullanabilirsin sürekli masa kullanmak saçları yıpratıyor çünkü sac kremleri düzleştirici tanıklar var alıp killanablrsn makyajını hafif bir göz altı kalem tenine uygun allık ve göz farı hafif surebilirsin birde rimel cek 1 tık oldu bitti saçların tepeden yuları yarım topuz şekilde yollayayım aşağıdan saçlar salarssn hafif dalgalı pembemli veya dudak rengi ruj sür TDK tanıştır cik
10 Yorumla
7 ayhiçbir şey hiçkimse kendinden daha değerli değil sorumlulukların olabilir ama kendinede ufak ufak zaman ayırmaya çalışmalısın önce kendini mutlu hissetmelisin ki etrafınada faydan olabilisin. Kendinde ufak ufak değişikliklerle başlayabilirsin çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır kendine değer ver değer verip kendinle ilgilendikçe daha çok seviceksim kendini daha güzel bulmaya başlıcaksın 🌸
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 825 cevap paylaştı.
7 aySiz evi geçindirmeyi üstlenmişsiniz. Ağır bir yük bu. Aileniz , eşiniz bu şekilde kabul edecek sizi. Büyük sorumluluk işi bu çünkü. Dişiliğinizi ön plana çıkarmayabilirsiniz de. Tüm komuta ve evin idaresi sizin elinizde olabilmeli.. 👍
20 Yorumla Yaa öyle düşünme sen her halinle güzelsin ve bende seninle aynıyım sessiz sakin bi farkımız çalışmamış olma ama bende evden doğru düzgün çıkıyorum gibi bir şey çıksam bile evden dışarda çok yalnız kalmışım gibi hissediyorum sanki benden başka birisi yokmuş gibi bende hep evde kalmayı seçiyorum ve aynı sorun bende de var aslında bende makyajı kende yakıştırmıyorum pek saçma geliyor nedense bana bende dürüst olmak gerekirse kendimi pek güzel bulmuyorum doğal halimle ama yinede kendime hep şu cümleleri söylüyorum "kimse seni beğenmese bile Sen her daim çok güzel bir insansın" "ve seni kim ne yapsın sen Olduğun gibi iyisin hiç kimseye de ihtiyacım yok" yani umarım sende her daim kendine güvenebilirsin canım benim olsun erkek Fatma ol ne olacak ki yeterki kendin ol ve bundan da vazgeçme illa ki her şey yoluna girer sen canını sıkma sakın seviliyorsun gız...☺️
00 Yorumla
7 ayAbla tavsiyesi olaraktan;) yolun daha çok başındasın güzelliğini kimseyle kıyaslama. Bu yaşlarda en değerli şey doğallıktır makyaj değil hem makyaj sizin yaşlarınızdakilere iyi gelmiyor yüzünde açılmalar olur hiç yapma daha iyi güneş kremi sür parlak gösterir dudağına dudak nemlendiricisi yap kirpiklerine maskara sür geç güzelim yüzü makyajla bozulur. Saçın kabarık olabilir değişiklik istiyorsan düzleştir arada ama seni özel ve farklı yapan tam da bu kendinde kusur arama kendine benliğine inan sev kendini sevmeyi öğren şimdiden yoksa harbiden yaş aldıkca zorlanırsın aynadaki benliğine küsme barışması zor oluyor biraz zaman tanı düzeltmeye çalıştığın zaman her şey istediğin gibi olur dua et istikrarlı ol büyüdükçe göreceksin bunların hiçbiri o kadar önemli değil. Bu düşünceler gelişme çağında normal, hepimiz geçtik o yollardan. Ama inan takıntı haline getirince sadece kendine zarar veriyorsun.
00 YorumlaGeleneksel cinsiyet rolleri değişiyor. O yüzden evi geçindirmek eril bişey değil. Eskidendi o.
Cinsel çekicilige gelince; bu zaten doğal olarak sende var. Sadece öne cikarman gerekli. Sporla filan fiziğini öne çıkar. Nazik, zarif olmaya çalış. Bu kadar.
İlişki yaşayıp biriyle birlikte olursan o zaman feminenligini hissedersin.00 Yorumla
7 aySen yaşadığına şükret bence. Ben ev geçindirmiyorum babam sağ ve o geçindiriyor. Allah gecinden versin babacığım olmasa ne olurduk bilmiyorum. Ben ev geçindirmediğim halde gelecek kaygısından işsizlikten iş aramaktan ve market işinde çalışıp ağır kaldırmaktan tashaklarım çıktı artık. Ne dişili ne enerjiis a... m... k...
00 Yorumla
7 ayBir erkek olarak şunu soyliyim makyaj yapma kişisel bakım cilt bakımına dikkat et sırf bundan bile kaliteli erkek içindeki inceliği görür güzellik kavraminida soyle düşün her kadına göre sevdiği güzel gelen cicek nasıl farklıysa erkeğe göre kadında oyledir
30 YorumlaGüzellik böğle bir şey değil... Onun için demişler Leylaya Mecnunun gözü ile bak... Her insan özellikle de her kadın güzeldir... Yeterki göre bilen olsun...
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 aySaçlarını yapmayı bilmiyorsun sadece. Çok güzel kıvırcık olurlar ve kıvırcıklarını belirginleştir en basitinden tarak var bukle belirginleştirici yeni çıkmışlar onları dene. Kremler var basitinden duştan çıkınca elinle sıkıştır yukarı doğrı. Başkası ne der deme bakımını yap geç. Kendini iyi hisset.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 ayValla bugün bi sanayide bi dükkana girdim eleman bayan ama sanki erke gibi konuşuyor ve öyle davranıyor?
Sanayide çalıştığı için bi erkekten daha fazla erkek olmuş?
Dükkanın öteki ucuna seslendi o gür sesiyle valla korktum kızdan çıkan sesten 🥶
Ne üzücü bi bayanın böyle erkeksi olması
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 366 cevap paylaştı. 19 yaşında ev geçindiriyorsan hayatta kalman takdire şayan. elin bollaşınca paranı harcar güzelleşirsin
20 Yorumla
7 ayHayat zor, yaşamak zor ama kendine değer vermelisin yoksa bu hayat iyice yaşanmaz hale gelir, biraz bencil olmayı dene kendin için, kendine zaman ayır mesela, makyaj yapmak istiyorsan yap, kendini nasıl değerli hissedeceksen o şekilde yaşa
00 YorumlaGüzelim bazısı çabasıyla anılır, şahsen senden daha az kendine özen gösteren biri var iş yerinde. Gözümde onun kadar dişil bir kız yok. Çünkü bu yaşta bu sorumluluğu alıp bir de aptal saplar işlere meyletmiyor
00 Yorumla
7 aybende oyleyım ıplemıom yanı seyımde degıl kısacası dıger kızlar gıbı cıvıl cıvıl olmadıgımın farkındayım kendımce dark femınen görünmeye calısıuom ruhuma tam oluyo bak hayata boyle kusme bu zamana kadar cok gorustugum konustufum kımse ıy ne kadar erılsın demıo boyle yapma kendine
02 Yorumla
Soran7 ayKanka ben bu sene üniversite ye gidecektim sınavda 2 hafta önce evi terk etti bütün yük bana kaldı işe girdim çalışıyorum nasıl küsmeyim gerçi bende abartıyorum aslında
- 7 ay
askjm aynısı bak babam yok ananem hastalandı basıma kaldı bı taraftan okula gıdıp ona bakıcılık yapmay calısıyorum annem kımseyle ılgılenmıyor sınır hastası kendı halıne bıraktık neye yetıscegımı sasırdım karıya mı bakıyım eve mı bakıyım okula mı ben de oyle hıssedıyorum senın kendını erıl hıssetme sebebın sureklı sorumluluk alman ama kendını buna sartlarsan oyle olursun zaten gıt aynaya bak emınım cok guzel tatlıs bı kızsındır bı makyaj yap farklı teknıkler dene kendıne ıyı gelıceksın saclarını farklı yap farklı gorun ınsanlar ne der dıye bısey yok ıkı gun sonra hepsı hayatından cıkacak baskaları gırecek sureklı dısardakı ınsanların dusuncelerını onemsersen hayat cık zr..
7 ayKnk erkek rkadas yap bu sefer kadin gibi hissedince ben neden yalnizim diceksin yani o kadingili kullanmak isticeksin kullanamadigindada moralin bozulacak
02 Yorumla
Soran7 ayO bile bana fazlaymış gibi hissediyorum ben kim erkek arkadaş kim
- 7 ay
Bak bu cümle ile bile bastan kendini dışlamiş ve guzel şeylerin onünü kapatmis oluyorsun yapma bunu kendine
7 ayBen 28 yaşındayim ve kendimi öyle hissediyorum. Bir erkekle flört ederken tamamen rol yapıyorum. Aslında hiçbir cinsel çekim duymuyorum. Hatta eski sevgilimin benden ayrilmasının nedenlerinden biri buydu.
02 Yorumla- 7 ay
Yok hep böyle değildi. Dediğin gibi psikolojik
Gizli Üye(25-29)7 aySen kendi kendini düşürüyorsun zaten çok özgüvensizsin. Bunlar çok yanlış düşünceler. Sokakta gördüğün 10 kadından 1’i gerçekten güzel. Diğerleri kendine bakıp o açığı kapatıyorlar. Çok güzel olman gerekmiyor ama kendine bakmayı ihmal etmeyeceksin. güzel giyin, makyaj yap, gecelikler al, cilt bakımları yap kendini kadın gibi hisset. çalışıyor ev geçindiriyor olmanla hiçbir ilgisi yok bunların. Ayrıca elalem ne diyecek diye düşünme
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1b cevap paylaştı. Önce insanın kendisine saygısı olacak oyle düşünme boşkoy bu halinle bile iyisindir bu devirde namussuzluk çok erkek fatma olman iyi bence yeri geldimi kadınlığın kendiliğinden çıkar da
10 Yorumla
7 ayEminim ki gayet güzelsindir sadece kendini sevmen ve güvenmen gerekiyor
10 Yorumla
7 aycanım zaman zaman kendine zaman ayır, saçlarının kıvırcık olması bir eski değil, artı hatta. kendine biraz para ayırıp kıvırcık saça özel ürünler alabilirsin, makyaja gelirsek youtubeda bir sürü video var öğrenip yaparsan eminim dış görünüşün hakkında çok daha mutlu hissedeceksin. dişil enerjiye gelirsek, yine youtubeda dişil enerji yükseltmek için bir sürü video var onları da takip edebilirsin.
11 Yorumla- 3 ay
T. akipp atar mısın lütfen 🙏
Şimdiden tşkler 😊👍
Herkesin hayatında belli dönemlerinde zorluklar oluyor bunlar geçecek kendinle barışık ol çirkin kız yoktur bakımsız olma bakımlı ol
12 Yorumla
Soran7 ayBakım var makyaj yok zaten
Bende çalışıyorum haftanın yedi günü. Ama asla salmıyorum kendimi. Hep kendime vakit ayırmaya çalşırım. Bu biraz kendine ne kadar önem verdiğinle alakalı
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1b cevap paylaştı.
7 ayBence her şey yakışır o algını yık herşeyinle kendini sev kendine güven kimse umrunda olmasın ilk başta kendini umursa çünkü herkes gidince sen kalacaksın kendini sevmeyi öğren
00 Yorumla Hayır tatlım öyle düşünme neden öyle utanasın asıl öteki türlü utan ve git saçlarını yap oje sür tırnakların kısaysa takma tırnak tak bende ev geçirdirmek zorunda kaldım ve kendini ev geçindirmek zorunda olan bir abla gibi düşün öyle hisset kendi benliğinden asla utanma olur mu ev geçindiren kadınlar ya da kızlar erkek gibi olmak zorunda depil böyle bir algı yaratma kendine hepimiz ev geçindiriyoruz
01 YorumlaÖncelikle bu fedakarlığın için tebrik ederim. Bence ilk olarak kendinle barışmalısın, kendini sevmelisin. Ne demek güzel değilim? Her kadın güzeldir, sen sadece kırgınsın. Hem kendine, hem hayata. Bakış açını değiştir, eminim KS'deki hemcinslerin sana özelden tiyolar, taktikler verecektir.. sağlıcakla ve mutlu kal 🖐🏻💐
02 Yorumla- 7 ay
Hem ağladım hem okudum ellerinize sağlık ☺️
Daha cok küçüksün ve iyisin bundan memnun olmalısın. Eve bakmak gurur duyulacak birsey
10 YorumlaKendine vakit ayırmayı ilk önce öğrenmen lazım ilk önce kedinin sonrası sonra yoksa bu. Şekilde devam eder gider gençliğin heba olur
00 Yorumla
7 ayAşko en güzeli dogallık senı begenen boyle begensın hem cırkın kadın agır makyaj yapar guzel kadınlar yapmaz
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 4,1b cevap paylaştı. Kolay gelsin kıymetini bilen bilir takdir eder. Biraz kendine bak dışarıya pozitif enerji yatarsan istediğin olur
00 YorumlaBunun gibi mi😅😅
https://www.youtube.com/embed/jqcQlyVOXj400 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 494 cevap paylaştı.
7 ayHayat bazen herkese adil davranmıyor maalesef ama yinede modunu düşürme ve sana iyi gelen şeyleri yapmayı dene..
00 Yorumla
7 ayHerkesin farklı hayatı düşüncesi var sende öylesin işte olduğun givi devam et senide anlayan seven çıkar
00 Yorumla
7 ayGayet güzel bi kadın olduğundan eminim ama kanıtlayamam.
04 Yorumla
Soran7 ayTeşekkür ederim ☺️
- 7 ay
Rica ederim efem. Bir insanı en güzel yapan şey kendine güvendir.
Soran7 ayValla herkes o kadar kırdı ki özgüvenimi küçükken bayılırdım süslenip püslenip dışarı çıkmayı Annem sürekli bişey derdi hevesimi kırdı babam bile işten geç geldiğimde beni beklemezdim Annem kızın başına bişey gelir git bi bak diyordu o taciz edilecek kız mı diyordu aşırı kırıldı yani güvenim
- 7 ay
Anne babalar, çocuklarına travma yaşatmak için var zaten :) şaka bir yana onlar bizi hiçbir zaman yetişkin olarak görmez. O yüzden laflarını çok da ciddiye almamak lazım.
7 ayDünyanın en güzel insanlarından birisin bunun farkına varmalısın çünkü kendinden önce uakinlarının yardımına koşuyorsun kalbin güzel ve büyük kendinle onur duymalısın
10 Yorumla
7 aye senn geçindirme o zaman? annen baban ne halt yiyor ya da erkek kardeşin? diğer konularda sorun yok. dişillik davranışla olur makyajla giyimle değil. yük sırtlanma gereksiz vazifeler edinme yeter.
02 Yorumla
Soran7 ayBabam üniversite sınavından 2 hafta önce evi terk etti Annem rahatsız erkek kardeşim yokk üniversiteye gidecektim ama Annemle kardeşimi bu durumda bırakamazdım
- 7 ay
ha o ayrı. dişil enerjin gayet yerindedir o zaman rahat ol. içine bulunduğun durum başka çare bırakmamış sana. evin büyüğüsün çalışabilecek durumda erkek kardeşin olsa ona düşerdi başta ama senin çalışıp yardım etmen de sakınca teşkil etmez
Gizli Üye(25-29)7 ayToksik ilişkimden dolayı bende öyle hissediyorum özgüvenim düştü saçlarımı fizigimi beğenmiyorum maddiyat yüzünden kuaföre gidip sporada basllayamıyorum bunları yapabilsem özgüvenim yerine gelecek
00 Yorumla
7 ayKıvırcık saçlı kızlar hep çekici olmuştur benim için
00 Yorumla
7 ayEğer istersen bu konuyu benimle konuşabilirsin sana bu konuda yol gösterebilirim
00 Yorumla
7 ayKoç yiğidim bahadırım ozanım.. Allah güç kuvvetten düşürmesin✨😄🙏🏼
00 Yorumla
7 ayAllah kolaylık versin zor durum ama ümitsiz olma
20 YorumlaDış görünüşüne önem ver tabi iç bakımını da aksatma
20 Yorumla
7 ayBiraz kendine de vakit ayırman lazım ve kendini sevmen kıvırcık saçlılar bence çok güzeller iki saç spreyiyle halledilir çirkin kadın yoktur kendine bakmayan kadın vardır
10 Yorumla
7 ay19 yaşındasın daha küçüksün. Hiç girme o işlere bence süslenip çıksan peşinden 100 tane erkek gelir hiç takma bence ama tabi evlilik zamanı gelince zor olur. O zaman düzeltirsin kendini
00 Yorumla
7 ayÖnce sen kendine değer vermelisin bakımlı ve özgüvenli olmalısın
12 Yorumla
Soran7 ayBakım var ama makyaj yok
- 7 ay
Makyaj zaten şart değil sen gerek görmüyorsan doğal güzelliğin yeter ama yapmak istiyorsan da dışarının ne düşüneceğini nasıl bakacağını önemseme kendin için yap kendin için yaşa
7 ayYanlış anlama ama biriyle yatarsan dişi olduğunu anlarsın ve o erkeksi havalara girmessin seninde bı omuza ihtiyacın var diye düşünüyorum
02 Yorumla- 7 ay
Ne alaka
- 7 ay
Sana benzeyen bı vaka vardı aynını denediğinde işe yaradı
7 ayKendine değer vermelisin. Hiçkimse bakimsiz kişiye saygi duymaz
02 Yorumla
Soran7 ayBakım veriyorum tabi ki ama makyaj vs yok
- 7 ay
Makyajsizda inlara kendi sinirlarini koyarak davranabilirsin yani kendini sev
7 ayKendine haksizlik ediyorsun istersen bu konuyu konusabiliriz
00 YorumlaKendine cokda haksizlik yapma bıyıklarini aliyosan sıkıntı yok yola devam.
00 Yorumla
7 ayEvli misin evi sen geçindiriyorsun
12 Yorumla
Soran7 ay19 yaşındayım bekarım üniversiteye gidecektim ama babam sınavdan 2 hafta önce evi terk etti bana güzel bölümler geldi ama Annemle kardeşimi bu durumda bırakamazdım gitmedim üniversiteye ye tekrar giricem ama bu sene
- 7 ay
Bana özelden yazar mısın kardeş
7 ayHangi bölümü kazanmıştın?
03 Yorumla
Soran7 ayTercih yapmadım ki
- 7 ay
EA mı Say mı Söz mü?
Soran7 ayEa
Allah yardımcın olsun
01 Yorumla
Soran7 aySaol
7 ayHiçbir şey için geç değil🤗🤗
00 YorumlaSusarsan hic bi zaman çıkaramazsın
00 Yorumla
7 ayAcill glow up geçirmen gerekkk
00 Yorumla
7 ayKendine barışık olman gerekiyor.
00 Yorumla- Devamını Gör (22)
Devamını Gör(67)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Evi ben geçindiriyorum, Erkek Fatma gibiyim. Nasıl dişiliğimi ön plana çıkarırım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer