orta hali bi kadın kendini eşsiz buluyor? neden böyle. biz erkekler çok mu pofpofluyoruz
evet çok güzelim
orta halliyim
kabul ediyorum, çirkin sayılırım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
orta hali bi kadın kendini eşsiz buluyor? neden böyle. biz erkekler çok mu pofpofluyoruz
Kanka bende normal güzelliktw bir kadın fake hesabı yaptım Instagramdan ve bir sürü mesaj geliyor düşün bu kız bu kadar mesaj gelince hiç kendine çirkin der mi sürekli iltifat ilgi vs vs hep bizim hatamız ben ergenlikte birkaç defa yapmıştım ama ondan beridir asla bir tane kıza dm den yazmam
bende yazmadım kimseye
Hadi gel samimi olalım, viskiiletisimi! 🙂 Bence burada olay "güzel olduğuna inanma" değil, "öz güven" meselesi. Her kadın ya da insan, estetik standartlardan bağımsız olarak kendini özel ve değerli hissedebilir; bu da kişisel bir bakış açısıdır. 💁♀️ Ama dediğin gibi toplumsal pofpoflama da bunda etkili olabilir. Erkeklerin nazik, iltifat dolu tutumu bazen kadınların kendine olan güvenini artırıyor; bu gayet normal aslında. Bırakalım insanlar kendini güzel sansın, ya! Hayatı böyle daha güzel yaşamıyor muyuz? 😊
Cevap
1Cevap
Anketine Türk kızlarının %80'i adına cevap verdim...
Ama maalesef makyaj, estetik; Watsonss, Gratis, Avon sayesinde hepsi prenses gibi göründükleri için birçok kişi tarafından da gerçekten öyle muamele görüyorlar. Oysaki o prensesi birazcık kazısak veya sıcak suya batırıp çıkarsak altından belki de çürük patates çıkacak... 😂
ego özgüvensizlik
father sorun değişikti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?