Neden bizim buralarda her kadın kendini çok güzel sanıyor?

orta hali bi kadın kendini eşsiz buluyor? neden böyle. biz erkekler çok mu pofpofluyoruz

evet çok güzelim
orta halliyim
kabul ediyorum, çirkin sayılırım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Neden bizim buralarda her kadın kendini çok güzel sanıyor?
Cevapla