Gizli Üye(30-35)8 ayAslında 178 cm boyunda bir kadın için 42 numara ayak gayet orantılı sayılır. Yani “çok büyük” denilecek kadar uç bir durum değil. İnsan vücudunda ayak boyu genelde boy uzunluğuyla paralel gider; uzun bacaklar, daha geniş bir iskelet yapısı ve tabii ki ayak boyu da biraz daha büyük olur. 160 cm boyundaki biri için 42 numara büyük sayılabilir ama 178 cm’lik biri için bu oran oldukça dengelidir.
Bir de şunu düşün: ayaklar vücudu taşır, dengeyi sağlar. Uzun boylu birinin 36–37 numara ayakkabıyla o yükü taşıması hem zor hem dengesiz olurdu. Bu yüzden doğa zaten dengeyi korumayı iyi biliyor. 178 boyundaki bir kadının 40–42 aralığında ayak numarasına sahip olması aslında oldukça normaldir. Toplumda bazen “kadında 42 numara mı olur?” gibi saçma yargılar olabiliyor ama bunlar tamamen estetik kalıplardan ibaret. Gerçek hayatta bu, ne sağlık açısından ne de görünüm açısından bir problem. Hatta büyük numara ayakkabı giyen kadınların çoğunda ayak yapısı daha zarif olur uzun ve orantılı. Üstelik artık ayakkabı markaları da bu oranın normal olduğunu fark etti, 41–42 numara kadın ayakkabısı bulmak eskisine göre çok daha kolay. hayır, 178 boyunda bir kadın için 42 numara ayak büyük değil. Tam tersine, senin fiziğine uygun, dengeli ve doğal bir ölçü. Kimsenin de “büyükmüş” gibi hissettirmesine gerek yok bu senin vücudunun sana özel, sağlıklı bir parçası sadece.
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Güzellik & Bakım konusunda 490 cevap paylaştı.
8 ay39-41 civarıdır o boydaki kadınlarda yaygın olan ayak numarası. Ben de 170 üzereyim ama benimki de boyuma göre küçük kalıyor ve topuklu giymeyi de seviyorum. En azından denge sorunu yaşamazsın kadın ayakkabısı bulman zor olsa da.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)8 ayBu trol soru kandırmaca bence erkek 1.74 1.75 olunca 42 43 giyiyor da kadın niye 1.74 1.75 vesaire falan olunca daha küçük numara ayakkabı giyiyor bence bu soru yalan benim tanıdığım boyu 1.64 1.65 olan kız vardı ayakkabısı 36 37 falandı bir kız da aşağı yorumda yazmış ablası 1.73 boyu varmış 37 numara giyiyormuş bu imkansız bir şey boyu bence daha düşük boyla ayak doğru orantılı çoğunlukla
18 Yorumla
Cevap sahibi8 ayBu kadar fark etmesi imkansız bu soru da ciddiyet de yok zaten herkes farklı telden çalıyor umrumda değil zaten boyu uzun olsa ne yazar olmasa ne yazar
- 8 ay
Benim 1.68 arkadaşım 42 giyiyor. Ben 1.68 im 39 giyiyorum. Niye illa boyla olsun. Hatta ayaklarim 39 ellerim 8 yaşındaki çocuğun eliyle aynı boyutta
Cevap sahibi8 ayTamam da uzun olsa ne kısa olsa ne anlatamıyorum sanırım ben tek derdiniz böyle şeylere takmak mı doğru orantılı olmadığını söyledim zaten
- 8 ay
@Hehehehehhekk Ben de 165-168 civarıyım 40 giyiyorum. Ama arkadaşın demek istediği şeyi anladım, sanırım kadınların özellikle "kısa" belirtmek zorunda olduğunu düşünmüş, tatlı bir farkındalık. Umarım özellikle ayak numarasını düşük söylemek zorunda hisseden hiçbir kadın yoktur.
Cevap sahibi8 ay@cglakinin kaba konuşmuşsam özür dilerim ama çoğunlukla boy ve ayak dengesi vardır çoğunluk la öyle olur bu kafa karışıklığı
Gizli Üye(36-45)8 ayBoyuna göre normal o yüzden bu konu moralini bozmasın. Manken gibi uzunsun işte ne güzel. Önemli olan ayağının şekli. İnce uzun ve zarif mi duruyor. Birde senin kilon kaç?
23 Yorumla
Soran8 ayBilmiyorum da 65-70 falandır
Cevap sahibi8 ayWow harika gerçekten. Boy kilo oranın çok iyiymiş. Çay bardağı gibisin ince belli. Seninle bazı olaylar harika yaşanır nasıl desem özel bi konu :)
Cevap sahibi8 ayBenimde boy 1.93 - kilo 121
Spor olarak ağırlık kaldırıyorum bodybuilding yapıyorum yani. Profil fotomdan bakabilirsin. Cüsse, omuz ve kollar nasıl sence? Kollar 57 cm
Yapay Zeka Cevapladı
Bence hiç ama hiç utanmana gerek yok güzelim! 🌟 Senin boyuna göre 42 numara ayak oldukça orantılı, endişelenmene gerek yok. Herkesin vücut yapısı farklıdır, önemli olan öz güvenin ve kendi bedenini sevmen. 🌈 Ayakkabı alırken üzülmek yerine eğlenmeyi dene, kendine uygun ve şık parçalar bulduğunda tüm bakışların üzerine çevrileceğinden eminim. Büyük ayaklar, güçlü duruş! 💪✨
20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
135Cevap
8 ayKulaga ilk başta biraz ilginc geliyor pek yaygın olmadigi için ama sorana bilene ve dikkatini cekene bide kusur arayana icindir bu ama gayet normal birsey bende 178 boyundayım ayagim 40 numara bunu one kadin ayagı gibi diyor ama benim hosuma gibiyor
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayAsla utanmamalısın. Fizyolojini değiştiremezsin. 178 180 e yakın boyun var 35 36 numara ayak beklenemez. Ayrıca fiziksel görünüm senin elinde değil. 180 boyun var tabiki ayağın büyük olacak başkalarının lafına asla kulak asma. Özgüvenli olmalısın
21 Yorumla- 7 ay
Soruyu soran bence%100 özgüvenli yoksa bunu sorma gücü olmazdı gururlandım vallahi
Güzellik & Bakım konusunda 429 cevap paylaştı. Maşallah böyle avrat olsa babamın ayakkabılarını giyer 😁
23 Yorumla
Soran8 ayBoştaysa bana kargolıyabilirsin
Boyuna göre normal bence sonucta ben erkeğim boy yok 168-169 boyla 41-42 gıyıyom sen benım ıkı katımsın buna ragmen 42 numara gayet ıyı ama elbette normalde kadın diyince 155-160 boy 37 noya alıskın oldugumuzdan bı garıp gelıo kulaga
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 427 cevap paylaştı.
8 ayBende 1.75 boyundayım 40-41 arası giyiyorum. Benle aynı boyda bir arkadaşım 38 giyiyordu, inanmamıştım ayakkabı numarasına bakmıştım. Genetik meselesi demek ki taraklı ayaklıyız. Ben bir çekince görmüyorum
15 Yorumla- 7 ay
Büyük ayak bence daha güzel benim hoşuma gidiyor. Mümkünse tanışalım?
- 7 ay
@Siriusemre hayır 45 yazsam gene yazarsınız siz 😂
- 7 ay
Ciddiyim seviyorum
- 7 ay
Mümkünse tanışalım lütfen
- 7 ay
En azından cevap verme nezaketinde bulunsan hoş olurdu sadece tanışmak istemiştim kötü bir niyetim yoktu
8 ayNe kadar güzel kendimden uzun kızlara aşığım boy 171
15 Yorumla- 7 ay
Görüşümü beğendiğin için çok teşekkür ederim aynı zamanda şaşırdım
Soran7 ayNiye ki bende kendimden kısalardan hoslanabılıyorum skdjsjd
- 7 ay
Gerçekten mi şimdi ne kadar mutlu oldum bak
Soran7 ayEvet gerçekten çekicilik sadece boyla değil sonuçta
- 7 ay
Zeka, kişilik ve zarafet ile de olur zaten bunlar en önemlisi
Ne kadar güzel bir boyun var. Emily Didonato'nun da 1.78. Ayrıca ayakların gayet orantılı neyine utanıyorsun böyle şeylere takılman hata. Benim bildiğim Emily'de 41 numara giyiyor kadın dünyanın en güzel modeli bana kalırsa hatta açık ara.
13 Yorumla- 8 ay
@Hafizehnm Saçmalama çok güzel, her boyun avantajı vardır. Uzun boylu biriysen bunun değerini bil. 1.72 diyorsun sen, ben neredeyse 1.80 olan bir kadından söz ediyorum. Bu nasıl bir şey farkında mısın çok güzel, fiziksel aktivitelerde altın gibi parlarsın. Dövüş kursuna yazılsan mesela, insanlar seninle el sıkışmaya korkar olur (abartıyorum tabii ama anladın ne demek istediğimi dlfskjfk) o yüzden dert edinmekten vazgeç, modellerin çoğu da bu boyda. Uzun boyu herkes taşıyamaz ve bunun cevherini iyi yontmayı becerirsen eminim elinde çok değerli bir özelliğin olacak.
- 7 ay
@Hafizehnm kız ben 175 im deve gibi falan değil ne giyse yakısıyor insana fıstık gibi cok güzel kıymetini bil kıskananlar catlasın
8 aySenden iki cm. uzunum ve benim ayaklarım da 43.5 . Boyun uzun olup ayaklarının da uzun olması normal değil mi? Aksi takdirde orantısız olurdu.
30 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 530 cevap paylaştı.
8 ay42 kadın için büyük bir numara ama bu utanılacak bir durum degil! Allah böyle yaratmış seni, botoks - estetik vs ile kendini insanlıktan çıkartanlar utansın boş ver sen :) <3
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)8 ayEvet büyük ama bakımlıysa büyük ayağı daha güzel buluyorum özellikle senin gibi çok uzun boylu kadınlarda.
13 Yorumla
Cevap sahibi8 ayÜnideyken 40 numara ayaklı arkadaşımdan tekme yemiştim. Doğum yapıyorum sanmıştım yok böyle bir sancı. Sadece uzun boy büyük ayaklı kadınların tekmelerinden korkuyorum anlayacağın 😅😅😑
Soran8 ayJsjfjsjfjsjfjsjfj
Cevap sahibi8 ayYa gülmesene hahaha pislik kız ayağına nasıl oturttuysa kısır kaldım diye korkmuştum hatta bir ara ölüyorum falan sandım ama birkaç dk sonra abarttığımı fark edince ikimiz de çok gülmüştük shfkfjk yine de 39 üstü tekmelerden korkarım hala 🤣🤣
- Güzellik & Bakım konusunda 472 cevap paylaştı.
8 ayRahmetli Şabanın dediyi gibi bu nasıl el deve tabanı gibi misali mubarek o nasıl ayak ele😜😊 şaka tabi utanacak ne var git al ayakkabını herkesin bi yapsı var takma kafana
10 Yorumla
7 ayhep 42 ayaklı bir kızla konuşmak istemişimdir
12 Yorumla
Soran7 ayNeden sndjsj
- 7 ay
büyük ayakları daha güzel buluyorum :)
8 ayboşverr dert etme bence benim boyum 172 40 numara alıyorum hiç utanmam neden utanayım ki?
30 Yorumla
7 ayGayet normal bir durum değil mi? Vücudunuzun ve kemiklerinizin iri olması olası ve doğal bir durum.
10 Yorumla
7 ayHayır gayet normal bir durum. Ayaklarının büyük olması utandırmıyor seni seni kendi geliştirmiş olduğun düşünceler utandırıyo
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 345 cevap paylaştı.
7 ayValla hiç 42 numara giyen bir kadınla tanışmadim ama orantılı ise fiziki olarak takmamaya çalış
10 Yorumla
8 ay42 mi, kadınlarda sanırım 39 a bile iri gözü ise bakıyorlar. Sanırım kadın için ideal ayak numarası 36 ile 38
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 366 cevap paylaştı. empati yapıyorum bu ülkede böyle boyum olsa bir kadın olarak o ayakları milletin gözüne gözüne sokardım :D kıskansınlar
10 YorumlaMaşallah Allah boyuna göre ayak vermiş işte ne diyelim
20 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 385 cevap paylaştı. Bence o boya göre o ayak numarası gayet uygun
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 799 cevap paylaştı.
7 ayHayır ya saçmalama kaç olacaktı 36 mı? Bence gayet normal o boya göre
10 Yorumla Güzellik & Bakım konusunda 384 cevap paylaştı. Hayır asla büyük değil
Kadının ayağı küçük olacak diye bi kural mı var 🤔10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 360 cevap paylaştı.
7 aybiraz büyük gibi. ama fiziğin güzelse sorun değil
10 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı.
7 ay1.78 ortalamanın üstü bir boy, normal bence. Değişirde kişiye göre.
10 Yorumla Boyu kaç bilmiyorum ama sevda Demirel'e ayakkabı satmıştım 43 numara giyiyordu
10 Yorumla
7 ay176 boya 44 / 45 giyiyorum kalıba göre normal o boyunla
10 Yorumla
7 ayanatomi olarak gayet normal ama şahsi estetik yorumun bana gore degil abi
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayUtanacak ne var brainless erkeklerin kadın dediğinin 35 numara ayağı olur dediği için mi kendini kötü hissediyorsun, boyun nasıl uzunsa ve bu normalse ayak numaran da normal
10 YorumlaBugüne kadar nasıl tepkilerle karşılaştıniz bundan sonrada aynılarını yaşarsınız
10 Yorumlatam benliksin beraber değişerek giyeriz ne dersin😄🙃
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 327 cevap paylaştı.
8 ayFLO git kimse yanına gelmiyor kendin dene kasaya öde.
10 Yorumla
8 ayEşinler ilerde ortak giyersiniz aslında çok büyük değil ondan önce bir çok mezarı var :))
10 YorumlaDost başa düşman ayağa bakarmis. boş ver, gayet normal ♥️
10 Yorumla
8 ayBence o boydaki bir kadın 39-40 giyer 42 çok büyük
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 315 cevap paylaştı. apla masallahin var niye utaniyorsunn alla alla..
10 Yorumla
8 ayBoyuna göre normal. Ayakların fiziken iyiler ise bence sorun yok.
10 Yorumla
8 ayUtanmak mı 🙄 neden yani bk gibi algılar ve güzellik kalıpları yüzünden mi
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)8 ayMaşallah sulak yerde büyümüşsün 😄 Allah boy pos vermiş utanacak ne var, endamın yeter :) Sadece beğendiğin ayakkabıyı bulmak zor olur işte tek sıkıntı o. Ama canın sağolsun üzülme be 😄
10 Yorumla
8 ay🤣🤣🤣🤣 bişey olmaz boyun çok uzun normal buu
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)8 ayBence cok güzel ir şey ayağı büyük kiz her zaman bana ilgi çekici geliyor bilmiyorum neden böyle ama kesinlikle ilgimi çekiyor ve ayrica senin böyle utanmana da üzüldüm
11 Yorumla
Cevap sahibi8 ayorada mısın acaba
Güzellik & Bakım konusunda 598 cevap paylaştı. Spor ayakkabı kullan diycem ama bayanlarda o kadar numara var mı? internetten alışveriş yap bence.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)8 ayAnatomik olarak gayet normal 1.78 boy için ideal ayak numarası ayrıca bu boyda olmak bir ayrıcalık 👌🏼
20 Yorumla
7 ay42 numara uzun boylu bir kadın için gayet normal ayağınız küçük olursa cinsellik açısından o boyda pek istek duyulmazsınız genelde
150 - 155 = 36-36.5
155-160=37-38
160-170 = 38-39
170-180=39-40
180+ = 41+
Normalin bir tık üzerindesiniz ama bu sizin dişilliğinizi yükseltir uzun parmak ve büyük ayak
00 Yorumla
8 ayAyak numarası değil bakımlı olması çok daha kıymetli emin ol
10 Yorumla
8 ay36,5 numara 178 boya abes kaçmaz mı sence :D
13 Yorumla
Soran7 ay36.5 değilde bari 39-40 falan olsaydı skcjskfk
- 7 ay
abla ben 170im 39-40 giyiyorum gozunu seveyım
Soran7 ayLsdklsfkksfksldk peki tamam smxkslfklsl
8 ayHayır değil ama 42 numara bulamazsın çok zor. Neden üretmediklerini anlamıyorum
11 Yorumla
Soran7 ayYa ben o konuda alışığım zaten pantolon bulmakta falan da zorlanıyorum ksjskfks
Gizli Üye(18-24)8 ayBu ayak büyüklüğünün boyla alakası yok kısayım ama ayakkabı numaram 40 ila 41 arası bir şey 40.5 diyelim genetikle alakalı
15 Yorumla
Cevap sahibi8 ay@Blueyesss20 abaza olduğun içindir
Cevap sahibi8 ay@Blueyesss20 ön yargılı değilim sapık erkekler hoşuma gitmiyor o kadar
Cevap sahibi8 ay@Blueyesss20 istemez
- 8 ay
Gerçekten kötü biri değilim senin dediğin gibi hic değilim 😅 gel kirma bu dav eti
- 8 ay
Hadi ama ya :(( ne olacakki alt tarafi tan isiriz
7 ayBen seni tanımak isterim eğer sorun olmazsa çünkü yalnızım ve partner arayışındayım kafamın uyduğu biriyle olmak istiyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 ayNormal ama boydan dolayi en fazla olsa olsa 40 numara aolurdu
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)8 ayBoy konusunda çok iyi olsada ayakkabıcıya 40 demeye dilim varmıyor 😓😓
17 Yorumla- 8 ay
Ayakkabıcı da onu umursamıyodur emin ol 😂 hem spor ayakkabı olarak 40 rahat bulursun ki 😃
Cevap sahibi8 ayHayır topuklu
- 8 ay
Topukluyu zaten düğünden nişana giyersin ondan bişey olmaz 😃 topukluda da vardır ama 40 numara ya :)
Cevap sahibi8 ayHayır günlük jeansle giymeyi seviyorum
- 8 ay
Topuklu giyen kadın candır ya, dediğin gibi jeansle aşırı güzel duruyo:) ne tip giyiyosun peki önü falan açık mı yoksa kapalı tip ayakkabı mı
Cevap sahibi7 ayNormal topuklu açık veya kapalı hep değişir
- 7 ay
Stiletto da güzel duruyo ama açık şık topuklularda güzel duruyo özellikle kotun altında. Tabi bide iyi yürüyosan 😃
Gizli Üye(25-29)8 ayBenden beterleri varmış bende 1.77yim 39.5 giyiyorum 😂
11 Yorumla- 8 ay
Normal ki senin
Gizli Üye(36-45)8 ayevet çok büyük kadın ayağı 36-37 numara olmalı en fazla
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)8 ayBenim ablam 1.73 ayagi 37 ne kadar zorlaniyor yoruluyor bence o boya 42 normal yani üzülme
10 YorumlaO boya 37-38 numara sence mümkün mü? Kimseyi umursama benim buna ek olarak taraklı ve düz taban bir ayağım var. Ayakkabı bulmak çok zor oluyor ama kafaya takmamak lazım.
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1b cevap paylaştı. Bunlara takılmayın derim sosyal medya saçma bir yer.
00 Yorumlaaynı ölçüleri paylaşıyoruz senle bi zahmet büyük olsun 42 ne kızım şaka mısın sen?
00 Yorumla
8 ayBen senden uzun olduğum halde 42 sen düşün 😃
00 YorumlaBuyuk olsa ne olacak ki senin boyunda birisi var mi memlekette?
00 Yorumla
8 ayNe diyorsun sen yüz kızartıcı suçla aynı değer de aşırı ayıp
00 Yorumla
8 ayAyakkabı numarası büyük olan kadının göğüs ve kalçasıda büyük olur 😂
00 Yorumla- Devamını Gör (147)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer