• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Güzellik & Bakım

178 boyunda bir kadın için 42 numara ayak çok büyük mü?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
421
Yapay Zekaya Sor
Ayakkabı almaya çok utanıyorum
178 boyunda bir kadın için 42 numara ayak çok büyük mü?
Cevapla
Ayakkabı Soruları Kadın Soruları Numara Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
25 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    8 ay

    Aslında 178 cm boyunda bir kadın için 42 numara ayak gayet orantılı sayılır. Yani “çok büyük” denilecek kadar uç bir durum değil. İnsan vücudunda ayak boyu genelde boy uzunluğuyla paralel gider; uzun bacaklar, daha geniş bir iskelet yapısı ve tabii ki ayak boyu da biraz daha büyük olur. 160 cm boyundaki biri için 42 numara büyük sayılabilir ama 178 cm’lik biri için bu oran oldukça dengelidir.

    Bir de şunu düşün: ayaklar vücudu taşır, dengeyi sağlar. Uzun boylu birinin 36–37 numara ayakkabıyla o yükü taşıması hem zor hem dengesiz olurdu. Bu yüzden doğa zaten dengeyi korumayı iyi biliyor. 178 boyundaki bir kadının 40–42 aralığında ayak numarasına sahip olması aslında oldukça normaldir. Toplumda bazen “kadında 42 numara mı olur?” gibi saçma yargılar olabiliyor ama bunlar tamamen estetik kalıplardan ibaret. Gerçek hayatta bu, ne sağlık açısından ne de görünüm açısından bir problem. Hatta büyük numara ayakkabı giyen kadınların çoğunda ayak yapısı daha zarif olur uzun ve orantılı. Üstelik artık ayakkabı markaları da bu oranın normal olduğunu fark etti, 41–42 numara kadın ayakkabısı bulmak eskisine göre çok daha kolay. hayır, 178 boyunda bir kadın için 42 numara ayak büyük değil. Tam tersine, senin fiziğine uygun, dengeli ve doğal bir ölçü. Kimsenin de “büyükmüş” gibi hissettirmesine gerek yok bu senin vücudunun sana özel, sağlıklı bir parçası sadece.

    2
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • rekreasyonistt
    rekreasyonistt Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    8 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 490 cevap paylaştı.

    39-41 civarıdır o boydaki kadınlarda yaygın olan ayak numarası. Ben de 170 üzereyim ama benimki de boyuma göre küçük kalıyor ve topuklu giymeyi de seviyorum. En azından denge sorunu yaşamazsın kadın ayakkabısı bulman zor olsa da.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    8 ay

    Bu trol soru kandırmaca bence erkek 1.74 1.75 olunca 42 43 giyiyor da kadın niye 1.74 1.75 vesaire falan olunca daha küçük numara ayakkabı giyiyor bence bu soru yalan benim tanıdığım boyu 1.64 1.65 olan kız vardı ayakkabısı 36 37 falandı bir kız da aşağı yorumda yazmış ablası 1.73 boyu varmış 37 numara giyiyormuş bu imkansız bir şey boyu bence daha düşük boyla ayak doğru orantılı çoğunlukla

    1
    8 Yorumla
    • cglakinin
      cglakinin
      8 ay

      heeeee aynen kadın erkek proporsiyon olarak bir çünkü

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      Bu kadar fark etmesi imkansız bu soru da ciddiyet de yok zaten herkes farklı telden çalıyor umrumda değil zaten boyu uzun olsa ne yazar olmasa ne yazar

      Yorumla
    • cglakinin
      cglakinin
      8 ay

      178 boyunda olan kadınlar harbiden 42 giyiyor ama, yalan değil ki, hatta 170 olanlar da 40 falan giyiyor kadınlarda o durum daha başka.

      Yorumla
    • Hehehehehhekk
      Hehehehehhekk
      8 ay

      Benim 1.68 arkadaşım 42 giyiyor. Ben 1.68 im 39 giyiyorum. Niye illa boyla olsun. Hatta ayaklarim 39 ellerim 8 yaşındaki çocuğun eliyle aynı boyutta

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      Tamam da uzun olsa ne kısa olsa ne anlatamıyorum sanırım ben tek derdiniz böyle şeylere takmak mı doğru orantılı olmadığını söyledim zaten

      Yorumla
    • cglakinin
      cglakinin
      8 ay

      @Hehehehehhekk Ben de 165-168 civarıyım 40 giyiyorum. Ama arkadaşın demek istediği şeyi anladım, sanırım kadınların özellikle "kısa" belirtmek zorunda olduğunu düşünmüş, tatlı bir farkındalık. Umarım özellikle ayak numarasını düşük söylemek zorunda hisseden hiçbir kadın yoktur.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      @cglakinin kaba konuşmuşsam özür dilerim ama çoğunlukla boy ve ayak dengesi vardır çoğunluk la öyle olur bu kafa karışıklığı

      Yorumla
    • cglakinin
      cglakinin
      8 ay

      yok asıl ben kaba konuştuysam özür dilerim.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    8 ay

    Boyuna göre normal o yüzden bu konu moralini bozmasın. Manken gibi uzunsun işte ne güzel. Önemli olan ayağının şekli. İnce uzun ve zarif mi duruyor. Birde senin kilon kaç?

    2
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Bilmiyorum da 65-70 falandır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      Wow harika gerçekten. Boy kilo oranın çok iyiymiş. Çay bardağı gibisin ince belli. Seninle bazı olaylar harika yaşanır nasıl desem özel bi konu :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      Benimde boy 1.93 - kilo 121
      Spor olarak ağırlık kaldırıyorum bodybuilding yapıyorum yani. Profil fotomdan bakabilirsin. Cüsse, omuz ve kollar nasıl sence? Kollar 57 cm

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Ne-She
Ne-She Takip Et
Fenomen
8 ay
  • Bence hiç ama hiç utanmana gerek yok güzelim! 🌟 Senin boyuna göre 42 numara ayak oldukça orantılı, endişelenmene gerek yok. Herkesin vücut yapısı farklıdır, önemli olan öz güvenin ve kendi bedenini sevmen. 🌈 Ayakkabı alırken üzülmek yerine eğlenmeyi dene, kendine uygun ve şık parçalar bulduğunda tüm bakışların üzerine çevrileceğinden eminim. Büyük ayaklar, güçlü duruş! 💪✨

    2
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

72

Cevap

135

Cevap

  • caramelMacchiato_
    caramelMacchiato_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    8 ay

    Kulaga ilk başta biraz ilginc geliyor pek yaygın olmadigi için ama sorana bilene ve dikkatini cekene bide kusur arayana icindir bu ama gayet normal birsey bende 178 boyundayım ayagim 40 numara bunu one kadin ayagı gibi diyor ama benim hosuma gibiyor

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    7 ay

    Asla utanmamalısın. Fizyolojini değiştiremezsin. 178 180 e yakın boyun var 35 36 numara ayak beklenemez. Ayrıca fiziksel görünüm senin elinde değil. 180 boyun var tabiki ayağın büyük olacak başkalarının lafına asla kulak asma. Özgüvenli olmalısın

    2
    1 Yorumla
    • Mustafha35
      Mustafha35
      7 ay

      Soruyu soran bence%100 özgüvenli yoksa bunu sorma gücü olmazdı gururlandım vallahi

      Yorumla
  • orucbey34
    orucbey34 Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    8 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 429 cevap paylaştı.

    Maşallah böyle avrat olsa babamın ayakkabılarını giyer 😁

    2
    3 Yorumla
    • orucbey34
      orucbey34
      8 ay

      Babamın ayakkabilarda kalite hep 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Boştaysa bana kargolıyabilirsin

      Yorumla
    • orucbey34
      orucbey34
      8 ay

      Ahah 😁

      Yorumla
  • johesa
    johesa Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 74%
    7 ay

    Boyuna göre normal bence sonucta ben erkeğim boy yok 168-169 boyla 41-42 gıyıyom sen benım ıkı katımsın buna ragmen 42 numara gayet ıyı ama elbette normalde kadın diyince 155-160 boy 37 noya alıskın oldugumuzdan bı garıp gelıo kulaga

    1
    0 Yorumla
  • Feyzairmakgul20
    Feyzairmakgul20 Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 87%
    8 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 427 cevap paylaştı.

    Bende 1.75 boyundayım 40-41 arası giyiyorum. Benle aynı boyda bir arkadaşım 38 giyiyordu, inanmamıştım ayakkabı numarasına bakmıştım. Genetik meselesi demek ki taraklı ayaklıyız. Ben bir çekince görmüyorum

    1
    5 Yorumla
    • Siriusemre
      Siriusemre
      7 ay

      Büyük ayak bence daha güzel benim hoşuma gidiyor. Mümkünse tanışalım?

      Yorumla
    • Feyzairmakgul20
      Feyzairmakgul20
      7 ay

      @Siriusemre hayır 45 yazsam gene yazarsınız siz 😂

      Yorumla
    • Siriusemre
      Siriusemre
      7 ay

      Ciddiyim seviyorum

      Yorumla
    • Siriusemre
      Siriusemre
      7 ay

      Mümkünse tanışalım lütfen

      Yorumla
    • Siriusemre
      Siriusemre
      7 ay

      En azından cevap verme nezaketinde bulunsan hoş olurdu sadece tanışmak istemiştim kötü bir niyetim yoktu

      Yorumla
  • gündüzüngüneşi
    gündüzüngüneşi Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 50%
    8 ay

    Ne kadar güzel kendimden uzun kızlara aşığım boy 171

    1
    5 Yorumla
    • gündüzüngüneşi
      gündüzüngüneşi
      7 ay

      Görüşümü beğendiğin için çok teşekkür ederim aynı zamanda şaşırdım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      7 ay

      Niye ki bende kendimden kısalardan hoslanabılıyorum skdjsjd

      Yorumla
    • gündüzüngüneşi
      gündüzüngüneşi
      7 ay

      Gerçekten mi şimdi ne kadar mutlu oldum bak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      7 ay

      Evet gerçekten çekicilik sadece boyla değil sonuçta

      Yorumla
    • gündüzüngüneşi
      gündüzüngüneşi
      7 ay

      Zeka, kişilik ve zarafet ile de olur zaten bunlar en önemlisi

      Yorumla
  • cglakinin
    cglakinin Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 99%
    8 ay

    Ne kadar güzel bir boyun var. Emily Didonato'nun da 1.78. Ayrıca ayakların gayet orantılı neyine utanıyorsun böyle şeylere takılman hata. Benim bildiğim Emily'de 41 numara giyiyor kadın dünyanın en güzel modeli bana kalırsa hatta açık ara.

    1
    3 Yorumla
    • Hafizehnm
      Hafizehnm
      8 ay

      172 yim hiç sevmiyorum boyumu herkes deve gibisin diyo ya

      Yorumla
    • cglakinin
      cglakinin
      8 ay

      @Hafizehnm Saçmalama çok güzel, her boyun avantajı vardır. Uzun boylu biriysen bunun değerini bil. 1.72 diyorsun sen, ben neredeyse 1.80 olan bir kadından söz ediyorum. Bu nasıl bir şey farkında mısın çok güzel, fiziksel aktivitelerde altın gibi parlarsın. Dövüş kursuna yazılsan mesela, insanlar seninle el sıkışmaya korkar olur (abartıyorum tabii ama anladın ne demek istediğimi dlfskjfk) o yüzden dert edinmekten vazgeç, modellerin çoğu da bu boyda. Uzun boyu herkes taşıyamaz ve bunun cevherini iyi yontmayı becerirsen eminim elinde çok değerli bir özelliğin olacak.

      Yorumla
    • Zek89
      Zek89
      7 ay

      @Hafizehnm kız ben 175 im deve gibi falan değil ne giyse yakısıyor insana fıstık gibi cok güzel kıymetini bil kıskananlar catlasın

      Yorumla
  • __DeNİZ_KıZı__
    __DeNİZ_KıZı__ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    8 ay

    Senden iki cm. uzunum ve benim ayaklarım da 43.5 . Boyun uzun olup ayaklarının da uzun olması normal değil mi? Aksi takdirde orantısız olurdu.

    3
    0 Yorumla
  • MmartKedisi
    MmartKedisi Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 92%
    8 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 530 cevap paylaştı.

    42 kadın için büyük bir numara ama bu utanılacak bir durum degil! Allah böyle yaratmış seni, botoks - estetik vs ile kendini insanlıktan çıkartanlar utansın boş ver sen :) <3

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    8 ay

    Evet büyük ama bakımlıysa büyük ayağı daha güzel buluyorum özellikle senin gibi çok uzun boylu kadınlarda.

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      Ünideyken 40 numara ayaklı arkadaşımdan tekme yemiştim. Doğum yapıyorum sanmıştım yok böyle bir sancı. Sadece uzun boy büyük ayaklı kadınların tekmelerinden korkuyorum anlayacağın 😅😅😑

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Jsjfjsjfjsjfjsjfj

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      Ya gülmesene hahaha pislik kız ayağına nasıl oturttuysa kısır kaldım diye korkmuştum hatta bir ara ölüyorum falan sandım ama birkaç dk sonra abarttığımı fark edince ikimiz de çok gülmüştük shfkfjk yine de 39 üstü tekmelerden korkarım hala 🤣🤣

      Yorumla
  • Yaniyorum3131
    Yaniyorum3131 Takip Et
    Guru Yaş: 51 , eic 58%
    8 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 472 cevap paylaştı.

    Rahmetli Şabanın dediyi gibi bu nasıl el deve tabanı gibi misali mubarek o nasıl ayak ele😜😊 şaka tabi utanacak ne var git al ayakkabını herkesin bi yapsı var takma kafana

    1
    0 Yorumla
  • Grinin_elli_tonu
    Grinin_elli_tonu Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    7 ay

    hep 42 ayaklı bir kızla konuşmak istemişimdir

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      7 ay

      Neden sndjsj

      Yorumla
    • Grinin_elli_tonu
      Grinin_elli_tonu
      7 ay

      büyük ayakları daha güzel buluyorum :)

      Yorumla
  • amanbesende
    amanbesende Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    8 ay

    boşverr dert etme bence benim boyum 172 40 numara alıyorum hiç utanmam neden utanayım ki?

    3
    0 Yorumla
  • Ezelmidesem
    Ezelmidesem Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    7 ay

    Gayet normal bir durum değil mi? Vücudunuzun ve kemiklerinizin iri olması olası ve doğal bir durum.

    1
    0 Yorumla
  • fallinloveagain
    fallinloveagain Takip Et
    Bilge Yaş: 19 , eic 100%
    7 ay

    Hayır gayet normal bir durum. Ayaklarının büyük olması utandırmıyor seni seni kendi geliştirmiş olduğun düşünceler utandırıyo

    1
    0 Yorumla
  • Catutigernos
    Catutigernos Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 85%
    7 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 345 cevap paylaştı.

    Valla hiç 42 numara giyen bir kadınla tanışmadim ama orantılı ise fiziki olarak takmamaya çalış

    1
    0 Yorumla
  • NedeniniMerakEttim
    NedeniniMerakEttim Takip Et
    Xper 4 Yaş: 44 , eic 100%
    8 ay

    42 mi, kadınlarda sanırım 39 a bile iri gözü ise bakıyorlar. Sanırım kadın için ideal ayak numarası 36 ile 38

    1
    0 Yorumla
  • emeritus
    emeritus Takip Et
    Master Yaş: 40
    7 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 366 cevap paylaştı.

    empati yapıyorum bu ülkede böyle boyum olsa bir kadın olarak o ayakları milletin gözüne gözüne sokardım :D kıskansınlar

    1
    0 Yorumla
  • ᏒҽժᏇօʍɑղ_
    ᏒҽժᏇօʍɑղ_ Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 100%
    8 ay

    Maşallah Allah boyuna göre ayak vermiş işte ne diyelim

    2
    0 Yorumla
  • Sinanpy
    Sinanpy Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 100%
    7 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 385 cevap paylaştı.

    Bence o boya göre o ayak numarası gayet uygun

    1
    0 Yorumla
  • KinkyFurky7
    KinkyFurky7 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    7 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 799 cevap paylaştı.

    Hayır ya saçmalama kaç olacaktı 36 mı? Bence gayet normal o boya göre

    1
    0 Yorumla
  • Üşüyenbuz
    Üşüyenbuz Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 92%
    7 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 384 cevap paylaştı.

    Hayır asla büyük değil
    Kadının ayağı küçük olacak diye bi kural mı var 🤔

    1
    0 Yorumla
  • beautifulandstrange
    beautifulandstrange Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    7 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 360 cevap paylaştı.

    biraz büyük gibi. ama fiziğin güzelse sorun değil

    1
    0 Yorumla
  • joeblack18
    joeblack18 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 43%
    7 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    1.78 ortalamanın üstü bir boy, normal bence. Değişirde kişiye göre.

    1
    0 Yorumla
  • edding750
    edding750 Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 58%
    7 ay

    Boyu kaç bilmiyorum ama sevda Demirel'e ayakkabı satmıştım 43 numara giyiyordu

    1
    0 Yorumla
  • MonkeyDDragon
    MonkeyDDragon Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 100%
    7 ay

    176 boya 44 / 45 giyiyorum kalıba göre normal o boyunla

    1
    0 Yorumla
  • Çokbilenazgörencocuk
    Çokbilenazgörencocuk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 31%
    7 ay

    anatomi olarak gayet normal ama şahsi estetik yorumun bana gore degil abi

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    7 ay

    Utanacak ne var brainless erkeklerin kadın dediğinin 35 numara ayağı olur dediği için mi kendini kötü hissediyorsun, boyun nasıl uzunsa ve bu normalse ayak numaran da normal

    1
    0 Yorumla
  • Vlkngns34
    Vlkngns34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 100%
    7 ay

    Bugüne kadar nasıl tepkilerle karşılaştıniz bundan sonrada aynılarını yaşarsınız

    1
    0 Yorumla
  • bilo_1903
    bilo_1903 Takip Et
    Bilge Yaş: 42 , eic 100%
    8 ay

    tam benliksin beraber değişerek giyeriz ne dersin😄🙃

    1
    0 Yorumla
  • Raif_Efendi
    Raif_Efendi Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    8 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 327 cevap paylaştı.

    FLO git kimse yanına gelmiyor kendin dene kasaya öde.

    1
    0 Yorumla
  • ıforyou_06
    ıforyou_06 Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 100%
    8 ay

    Eşinler ilerde ortak giyersiniz aslında çok büyük değil ondan önce bir çok mezarı var :))

    1
    0 Yorumla
  • Cinar345
    Cinar345 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 100%
    8 ay

    Dost başa düşman ayağa bakarmis. boş ver, gayet normal ♥️

    1
    0 Yorumla
  • Savas_Melegi
    Savas_Melegi Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    8 ay

    Bence o boydaki bir kadın 39-40 giyer 42 çok büyük

    1
    0 Yorumla
  • berkatak
    berkatak Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    8 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 315 cevap paylaştı.

    apla masallahin var niye utaniyorsunn alla alla..

    1
    0 Yorumla
  • mertkayaci31
    mertkayaci31 Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 100%
    8 ay

    Boyuna göre normal. Ayakların fiziken iyiler ise bence sorun yok.

    1
    0 Yorumla
  • intikam_vakti
    intikam_vakti Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    8 ay

    Utanmak mı 🙄 neden yani bk gibi algılar ve güzellik kalıpları yüzünden mi

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    8 ay

    Maşallah sulak yerde büyümüşsün 😄 Allah boy pos vermiş utanacak ne var, endamın yeter :) Sadece beğendiğin ayakkabıyı bulmak zor olur işte tek sıkıntı o. Ama canın sağolsun üzülme be 😄

    1
    0 Yorumla
  • Öylesinebirixxxx
    Öylesinebirixxxx Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    8 ay

    🤣🤣🤣🤣 bişey olmaz boyun çok uzun normal buu

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    8 ay

    Bence cok güzel ir şey ayağı büyük kiz her zaman bana ilgi çekici geliyor bilmiyorum neden böyle ama kesinlikle ilgimi çekiyor ve ayrica senin böyle utanmana da üzüldüm

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      orada mısın acaba

      Yorumla
  • Musti423
    Musti423 Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 87%
    8 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 598 cevap paylaştı.

    Spor ayakkabı kullan diycem ama bayanlarda o kadar numara var mı? internetten alışveriş yap bence.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    8 ay

    Anatomik olarak gayet normal 1.78 boy için ideal ayak numarası ayrıca bu boyda olmak bir ayrıcalık 👌🏼

    2
    0 Yorumla
  • DenizliJig
    DenizliJig Takip Et
    Xper 1 Yaş: 27
    7 ay

    42 numara uzun boylu bir kadın için gayet normal ayağınız küçük olursa cinsellik açısından o boyda pek istek duyulmazsınız genelde

    150 - 155 = 36-36.5

    155-160=37-38

    160-170 = 38-39

    170-180=39-40

    180+ = 41+

    Normalin bir tık üzerindesiniz ama bu sizin dişilliğinizi yükseltir uzun parmak ve büyük ayak

    0
    0 Yorumla
  • director85
    director85 Takip Et
    Guru Yaş: 40
    8 ay

    Ayak numarası değil bakımlı olması çok daha kıymetli emin ol

    1
    0 Yorumla
  • babafingo1233
    babafingo1233 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 19
    8 ay

    36,5 numara 178 boya abes kaçmaz mı sence :D

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      7 ay

      36.5 değilde bari 39-40 falan olsaydı skcjskfk

      Yorumla
    • babafingo1233
      babafingo1233
      7 ay

      abla ben 170im 39-40 giyiyorum gozunu seveyım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      7 ay

      Lsdklsfkksfksldk peki tamam smxkslfklsl

      Yorumla
  • freehuman34
    freehuman34 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    8 ay

    Hayır değil ama 42 numara bulamazsın çok zor. Neden üretmediklerini anlamıyorum

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      7 ay

      Ya ben o konuda alışığım zaten pantolon bulmakta falan da zorlanıyorum ksjskfks

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    8 ay

    Bu ayak büyüklüğünün boyla alakası yok kısayım ama ayakkabı numaram 40 ila 41 arası bir şey 40.5 diyelim genetikle alakalı

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      @Blueyesss20 abaza olduğun içindir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      @Blueyesss20 ön yargılı değilim sapık erkekler hoşuma gitmiyor o kadar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      @Blueyesss20 istemez

      Yorumla
    • Blueyesss20
      Blueyesss20
      8 ay

      Gerçekten kötü biri değilim senin dediğin gibi hic değilim 😅 gel kirma bu dav eti

      Yorumla
    • Blueyesss20
      Blueyesss20
      8 ay

      Hadi ama ya :(( ne olacakki alt tarafi tan isiriz

      Yorumla
  • Siriusemre
    Siriusemre Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    7 ay

    Ben seni tanımak isterim eğer sorun olmazsa çünkü yalnızım ve partner arayışındayım kafamın uyduğu biriyle olmak istiyorum

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    7 ay

    Normal ama boydan dolayi en fazla olsa olsa 40 numara aolurdu

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    8 ay

    Boy konusunda çok iyi olsada ayakkabıcıya 40 demeye dilim varmıyor 😓😓

    1
    7 Yorumla
    • AfiliYlnzlık
      AfiliYlnzlık
      8 ay

      Ayakkabıcı da onu umursamıyodur emin ol 😂 hem spor ayakkabı olarak 40 rahat bulursun ki 😃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      Hayır topuklu

      Yorumla
    • AfiliYlnzlık
      AfiliYlnzlık
      8 ay

      Topukluyu zaten düğünden nişana giyersin ondan bişey olmaz 😃 topukluda da vardır ama 40 numara ya :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      Hayır günlük jeansle giymeyi seviyorum

      Yorumla
    • AfiliYlnzlık
      AfiliYlnzlık
      8 ay

      Topuklu giyen kadın candır ya, dediğin gibi jeansle aşırı güzel duruyo:) ne tip giyiyosun peki önü falan açık mı yoksa kapalı tip ayakkabı mı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      Normal topuklu açık veya kapalı hep değişir

      Yorumla
    • AfiliYlnzlık
      AfiliYlnzlık
      7 ay

      Stiletto da güzel duruyo ama açık şık topuklularda güzel duruyo özellikle kotun altında. Tabi bide iyi yürüyosan 😃

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    8 ay

    Benden beterleri varmış bende 1.77yim 39.5 giyiyorum 😂

    1
    1 Yorumla
    • Cemdendeniz
      Cemdendeniz
      8 ay

      Normal ki senin

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    8 ay

    evet çok büyük kadın ayağı 36-37 numara olmalı en fazla

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    8 ay

    Benim ablam 1.73 ayagi 37 ne kadar zorlaniyor yoruluyor bence o boya 42 normal yani üzülme

    1
    0 Yorumla
  • Винни-Пух
    Винни-Пух Takip Et
    Xper 1 Yaş: 23
    8 ay

    O boya 37-38 numara sence mümkün mü? Kimseyi umursama benim buna ek olarak taraklı ve düz taban bir ayağım var. Ayakkabı bulmak çok zor oluyor ama kafaya takmamak lazım.

    1
    0 Yorumla
  • Mario45
    Mario45 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 95%
    7 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 1b cevap paylaştı.

    Bunlara takılmayın derim sosyal medya saçma bir yer.

    0
    0 Yorumla
  • aceleon
    aceleon Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    8 ay

    aynı ölçüleri paylaşıyoruz senle bi zahmet büyük olsun 42 ne kızım şaka mısın sen?

    0
    0 Yorumla
  • poyraz__38
    poyraz__38 Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 100%
    8 ay

    Ben senden uzun olduğum halde 42 sen düşün 😃

    0
    0 Yorumla
  • BoozeMan
    BoozeMan Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 100%
    8 ay

    Buyuk olsa ne olacak ki senin boyunda birisi var mi memlekette?

    0
    0 Yorumla
  • cyclaaaaxsss
    cyclaaaaxsss Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    8 ay

    Ne diyorsun sen yüz kızartıcı suçla aynı değer de aşırı ayıp

    0
    0 Yorumla
  • ahmet_goktas06
    ahmet_goktas06 Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    8 ay

    Ayakkabı numarası büyük olan kadının göğüs ve kalçasıda büyük olur 😂

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (147)
Devamını Gör(192)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > 178 boyunda bir kadın için 42 numara ayak çok büyük mü?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

1.70 - 1.75 boy aralığında 39 numara bayan ayağı büyük sayılır mı? 21 cevap verildi
Sizce 178cm bir kadın için uzun mı? 15 cevap verildi
1.78 boy bir kadın için çok mu uzun? 18 cevap verildi
Resimdeki gibi boyu 1.70 olan bir kadın için 40 numara ayak normal mi? 11 cevap verildi
Bir kadında 175 cm boy fazla mı? 31 cevap verildi
173 cm boy bir bayan için çok mu uzun sizce nasıl? 66 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Özel günleri sever misiniz sizin için önemli midir?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Yaz akşamı dondurma ritüelin var mı?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Gece gece nasıl içecek tüketirsiniz?
  • Siz de insanlardan hemen nefret eder misiniz yoksa size de bu duygu abartı mı geliyor?
  • İki kalp gerçekten kilometrelerce mesafe varken birbirine sadık kalabilir mi?
  • İnsan ne zaman vazgeçmiş sayılır; pes ettiğinde mi, yoksa artık kendine daha fazla zarar verdiğini anladığında mı?
  • Benim gibi aşure süslemeye kafayı takan var mı, siz aşureyi nasıl seviyorsunuz?
  • Çok uçlarda olmayan muhafazakar erkek ve seküler kız ilişkisi olur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨