Kızlar makyajsız haliyle mi yoksa makyajlı haliyle mi çekici duruyor?

Makyaja 13 14 yaşlarımda çok özenir ve yapardım klasik liseli ergenler gibi :)
şu an 18 yaşımdayım ve artık makyaj yapmayı ve açık giyinmeyi bi özgüvensizlik olarak görüyorum onun yerine bakım yaparak cildimin daha güzel hale getiriyorum şu an da pürüzsüz ve sağlıklı bi cilde sahibim
Sizler makyajsız kızları mi çekici bulursunuz yoksa makyajlı mı ben ilk buluşmaya bile makyajsız gitmiştim bu soruyu aynı zamanda kızlara da soruyorum
Kızlar makyajsız haliyle mi yoksa makyajlı haliyle mi çekici duruyor?
Cevapla