Makyaja 13 14 yaşlarımda çok özenir ve yapardım klasik liseli ergenler gibi :)
şu an 18 yaşımdayım ve artık makyaj yapmayı ve açık giyinmeyi bi özgüvensizlik olarak görüyorum onun yerine bakım yaparak cildimin daha güzel hale getiriyorum şu an da pürüzsüz ve sağlıklı bi cilde sahibim
Sizler makyajsız kızları mi çekici bulursunuz yoksa makyajlı mı ben ilk buluşmaya bile makyajsız gitmiştim bu soruyu aynı zamanda kızlara da soruyorum
şu an 18 yaşımdayım ve artık makyaj yapmayı ve açık giyinmeyi bi özgüvensizlik olarak görüyorum onun yerine bakım yaparak cildimin daha güzel hale getiriyorum şu an da pürüzsüz ve sağlıklı bi cilde sahibim
Sizler makyajsız kızları mi çekici bulursunuz yoksa makyajlı mı ben ilk buluşmaya bile makyajsız gitmiştim bu soruyu aynı zamanda kızlara da soruyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer