Tipsizim boyum kısa diye yalnızlığa mecbur muyum?

Ben tipsizim boyum kısa 165 diye beni kimse sevmiyor iki üniversite okudum yine manitam olmadı on dokuz farklı kıza teklif ettim hiçbiri tamam demedi. Bir kız orangutanla çıkarım senle çıkmam dedi diğeri ise goottume kaş göz çizer onla çıkarım senle çıkmam dedi. Tipsizim boyum kısa diye yalnızlığa mecbur muyum?
Tipsizim boyum kısa diye yalnızlığa mecbur muyum?
Cevapla