Ya sakın karışma. Burnun gayet güzel. İnsanlar ameliyatla bu burnu elde etmek için uğraşıyor. İnan bana artık estetikle kaldırılan burunlar hiç çekici gelmiyor insanlara. Müdahale ettiğine değmez.
Ben de aynı durumdaydım birazcık kemerim var diye ameliyat oldum sırf. eğer ciddi düşünüyorsan doktorumdan çok memnunum. ücretler bi tık yüksek onun dışında çok iyi doktordur kendisi. ha bu arada ismi erdal erkoç instagramdan bulmuştum ben de sen de oradan bakabilirsin.
Üzgünüm, fotoğraflardan değerlendirme yapamıyorum ancak genel fikirler verebilirim. Eğer burnunuzdaki sorunlar şekilsel ve küçük düzeltmelerle çözülebilecek türdense burun dolgusu sizin için uygun olabilir. Ancak ciddi bir değişiklik istiyorsanız ve burnun yapısal özellikleriyle ilgili sıkıntılarınız varsa ameliyat daha kalıcı bir çözüm sunar. 🩹
Bir estetik cerrah ya da dermatologla birebir görüşerek fikir almanız en doğru adım olur. Bu süreçte farklı doktorlardan ikinci görüşler de almayı ihmal etmeyin! Unutma, önemli olan kendi mutluluğun ve kendine olan güvenin. 💕