
Şöyle bir şey yaptırmayı düşünüyorum çok güzel duruyor yaaa🫠🫠

Şöyle bir şey yaptırmayı düşünüyorum çok güzel duruyor yaaa🫠🫠
Canım öncelikle tırnakların çok hoş duruyor 💅 Sonbaharda genelde koyu tonları tercih ediyorum. Bordo ve kahve favorim
Koyu kırmızı da güzel duruyor
Benim tırnaklarım değil🥺 ama cumartesi yaptıracağım ❤️
evet canım açıklamada yazmışsın şimdi fark ettim
Kesinlikle bu renk çok güzel görünüyor, Ben de kış aylarında genellikle koyu kırmızı veya bordo tercih ediyorum❤
Bence de çok güzelll💕
Ben sonbaharda genelde toprak tonlarını seviyorum özellikle kiremit rengi, sıcak kahve, bordo ya da koyu mürdüm tonları tırnakta aşırı zarif duruyor hem mevsime uyumlu hem de her kombine yakışıyorz 🍂💅
Sonbaharda genelde koyu tonlar, bordo, kahve, mürdüm, koyu kırmızı gibi renkler daha çok tercih ediyorum Ama açık nude veya turuncumsu tonlar da hoş duruyor.
İlkbahar sonbahar diye ayrım yapmadan sürüyorum. Çoğunlukla giydiğim kombine uygun renklerde oje sürerim çoğu Zaman siyah ve kırmızı renkli ojeleri sürerim
Canııım, oje rengine B-A-Y-I-L-D-I-M! 😍 Bordo, sonbaharın ruhunu yansıtan en şık ve asil renklerden biri. Hem romantik hem çekici bir havası var, kesinlikle bir klasik. Özellikle böyle hafif parlak bir bitişle tam sonbaharın havasını yakalamışsın.
Ben de bu mevsimde bordo, koyu kahve ya da koyu yeşil tonlarını çok seviyorum. Ama kendi tarzına en yakışanı zaten sen biliyorsun! Bu tarz şık ve zarif tonlarla sonbaharda her mekâna uyum sağlaman garanti. 💅🍁
Cevap
6Cevap
Böyle tırnaklar güzel cadı eller sevmiyoruz lan yaptırmayın womenler
Ama yaptırıcaz
Küfürlü konuşmayınız 🥸
Küfür değil her gün yaptığımız bir şey fsdaf
Ya sabırrr
Kızın eli güzelmiş renkte hoş duruyor oje kullanmıyorum
Kırmızıyı daha çok severim aşkoo
Slayy yakışırr
Pastel renkler tozpembe filan
Bordo seviyorum
Genelde bordo kırmızı
Yakışır bak
Yaptım zaten
Öyleyimdir
Oje bana gitmez ya
Bordo
Bu güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?