
Hocaların gözüne batıp batmama işini çok da umursamadığımı fark ettim ahashj bunu yaptıracağım😌💅

Hocaların gözüne batıp batmama işini çok da umursamadığımı fark ettim ahashj bunu yaptıracağım😌💅
Cevap
8Cevap
Bordo renginden vazgeçemiyorum, en çok onu yakıştırıyorum kendime
French vazgeçilmezim ama yeşil de ne hoş bir renk ya.
Ben de french bayılırım ama bir değişiklik olsun dedim💕
Çok güzel olmuş 🪻
Daha yapmadım yarın yaptıracağım ama teşekkürler canım🧚🏻💕
Sonbahar turuncu renk oce favorim bana yaprakların kızılaşmasını andırıyor
Keko turuncusu mu ahashj
Sensin lan keko 😠
Sana mı dedik alla alla
ayyy bu renkk cokselll cok yakisirr,
ben bordo ve lacivertten devam znnzz
Teşekkür ederim canım, bordoya bayılıyorum ben de💕
✨✨🍭
bordo, kahverengi, haki sonbahar tırnaklarının yanında benim b0k sinegi tırnaklar😔😔😔
Saçmalama gayet güzel duruyor
kız zaten ben saccccma sapan ojelere bayılıyorum hahshaha ama moralim cok bozuk toxic iliski sonucu upuzun saglıklı tırnaklarımı 6 ay boyunca yedim yetmedi ust katmanını dahi soydum zarar verdim berbat halde elime bir sey aldıgım zaman bile tırnaklarım zonkluyor😔😔 biraz overshare oldu ama icimi dokmem lazımdı ozur dilerim😔
Geçmiş olsun canım, şu an iyiysen problem yok💕 istediğin gibi anlatabilirsin özür dilemene de gerek yok💕
Sonbaharda ben kahve tonları objeleri çok kullanıyorum. Bir de türbe yeşili...
Ben siyah, kırmızı ve bordo oje sürüyorum başka renk kullanmıyorum.
Oje sürersem turuncu sarı bordo ama ben okula giderkende protez kullanıyorum://
Ben de protez kullanıyorum da, lab derslerinde hoca hijyenik değil diye almayabilirmiş ahahahsjs saklarız bişi olmaz
Hırkanın içine elimi sokuyom ben sjsjsjjs
Ahahahajaks çok iyi taktik
Of görsele aşık olmuşum
Onu yaptırmadım ahashjk
https://pin.it/5lBvr93nb
Şunu yaptırdım canısı
Evet yapabildi valla ahashj zaten altın rengini görünce bir of bunu yapmam lazım dedim😂
fotoğraf atamıyorum bir experya sakilligi beni de vurdu djdjdj
Experyanı arttırıp gel ahahsj
En çok patlıcan rengi ve kırmızı ve nude💕
Nude çok güzel aslında ya ama fazla sade sevmiyorum ahahajsk
O rengi bilmiyorum galiba ahahajsk
Son bahar yaprak renkleri yani pembe. d
O neon yeşili diğil mi ya ahajsk
Şükür böyle dertlerimiz yok :D
Olsa düşünemiyorum zaten ahahajk
Bende fikrimi söyleyebilir miyim?
Tabii ki
Teşekkürler
Evet ahahajsk
Oje tercih etmiyorum valla
Nası ya ayb sana ahajsk
Yaz kış farketmiyor mevsim farketmeksizin kızlara frenc çok yakışıyor
Genelde bordo tonları canım 🌸
Kullanmıyorum :)
Nude tonlar veya pastel
Benim favorim de bordo😀
Mevsime özel oje seçmiyorum
Öje sürmüyorum
Yeşile ölürüm
Yaptir guzel fizik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sonbahar ruhunu yansıtan ojemiz burada! 🍂✨ Yeşilin bu tonu tam bir sonbahar klasisi olmuş, çok yakışmış sana. Sonbaharda kahve, bordo, koyu yeşil, hardal sarısı ve taupe gibi doğal renkler gerçekten çok tercih ediliyor, sen de tam isabet yapmışsın.
"Ay hocanın gözüne batsın ya!" modu zaten ojenin havasını daha bir cool yapıyor, benden tam not! 😌💅
Bir dahaki sefere belki mat bordo ya da tarçın tonlarına da şans verirsin, aklında olsun. 🌟